Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Als ik je dit weekend in de strip laat springen op de bar… wat doneer je dan?

Aan de andere leden… je kunt een camio in de strip van dit weekend kopen. Kom maar op.

We draaien het om.

3 likes

Constant hem taggen heeft ook geen zin.

Hey allen, mooi dat er ook binnen HF bij een groot deel de solidariteit en empathie de boventoon voert!
Mocht je gericht willen doneren, doe dat dan aub via deze link:

https://ahbap.org/disasters-turkey

Ahbap is een organisatie van rockster (letterlijk) Haluk Levent, die al jaren bekend staat om direct en op locatie hulp te bieden!

8 likes

Thanks voor je medewerking Jur :pray:t3:

Hierbij gelijk mijn bijdrage.
Ik bied deze zelfgemaakte custom GA2100 aan.
Het horloge gaat uiteraard naar de hoogste bieder. Het volledige bedrag gaat naar het goede doel, verzendkosten neem ik voor m’n rekening. Wat was het deze keer? Edit: ik zie dat @Cihanski al een mooi doel heeft aangedragen.
Goed bezig topper :muscle:t3: Opbrengst gaat dan hier naartoe. Ik ben voorstander van direct en lokaal doneren, dan komt het geld naar mijn mening vaak beter terecht.
Bieden kan tot zaterdag 18-02 18:00

Misschien is het een idee om die datum voor alle zaken aan te houden?
Dan houden we het overzichtelijk en kunnen we er daarna ook een streep onder zetten.

9 likes

Dank @anon51488064EVHF Dank @jur en direct aan Syrië doneren kan ook ( die hebben het nog zwaarder ) via het Rode kruis ;

5 likes

Gelijk maar een lijstje om alles bij te houden.
Deze kunnen we samen wel kopiëren/plakken/bijhouden/jeweetwel toch?
Wie het verneukt krijgt straf.

Strip van Jurk: 300,- ray1981

GA2100 van Dough:

3 likes

Heb al 25 euro van een ander. Dus 325 momenteel. :sunglasses::+1:

Strip van Jurk: 325,-
ray1981, anoniem,

GA2100 van Dough:

1 like

Ik draag deze Pulsar aan. Richtprijs 50 euro, meer mag natuurlijk ook. Meer details niet zo voorhanden ben op mijn werk.

5 likes

Goedenavond allen,

Heel hartverwarmend om te zien dat men op allerlei manieren zijn best doet om te helpen.

Doneren kan eventueel via het Turkse Kizilay

Of eventueel via Islamitische Stichting Nederland (doneren mogelijk via een iDeal betaling)

Beide organisaties zijn door de Turkse staat erkend.

5 likes

Heb vanochtend mijn Philips vintage audio verzameling verkocht. En na het zien van de afgrijselijke beelden die voorlopig niet meer van mijn netvlies verdwijnen heb ik de opbrengst gedoneerd aan Giro 555. Niet om mezelf op de borst te kloppen maar als je iets van waarde kan missen verkoop het dan en geef.

8 likes

Mooi gebaar.

Strip van Jurk: 325,-
ray1981, anoniem,

GA2100 van Dough:

Pulsar van Pontiac:

3 likes

Deze twee horloges mogen ook mee in deze mooie beweging:

Timex

Invicta

9 likes

Ik gooi deze erin. Seiko SRPE60K1. Voor een nader te kiezen goed doel.

Doelen door de Turkse staat erkend, sluit ik even uit. maar moet even goed kijken wat het beste is om te doen, mss die van @Cihanski?

17 likes

Ik wil dit horloge incl. de extra banden doneren via Ahbap.

Kom maar op met de smerige biedingen.

31 likes

:ok_hand:

Ik ben fan: https://nieuwsnl.news/nu-als-het-rode-kruis-in-turkije-een-man-was-zou-zijn-naam-haluk-levent-zijn/

1 like

Dit is de beste oplossing naar mijn mening. Ik volg de goede daden van deze gasten al jaren. Ze zijn 100% betrouwbaar en helpen momenteel keihard mee met honderden vrijwilligers :white_check_mark:

Cut the middle man.

7 likes

@ray1981 maak jij die 300 daar dan ook heen?
Dus mensen die een Cameo kopen, doen dan hier aan mee :sunglasses::+1:

1 like

Hoe werkt het nu eigenlijk? Gaan mensen hier bieden of moet ik een aparte advertentie aanmaken?

1 like