Verzekering van je verzameling !?

Nog erger… kom bij veel bedrijven maar zeker ook de woon villa’s binnen. Heb vaak sleutel en alarm code… dus ja, zie en weet veel.
Dus heb gelukkig wel bewezen betrouwbaar te zijn, dat is uiterst belangrijk als je succes wil hebben in mijn beroepsvorm.

Vanuit het werk/bedrijf van mijn vrouw veel geleerd over hoe de boeven werken. Dit te samen met wat ik allemaal zie maakt wel dat ik iets kan vertellen over dit onderwerp…

Dus los van alle beveiligingen, zorg dat de boef heel snel denkt een goede buit te hebben… dus auto sleutel niet boven leggen maar meteen vindbaar bij voordeur bijv… het werkt gewoon…

2 likes

Zo zie ik er wel uit iig… . Toch? :wink:

5 likes

Misschien een name change aanvragen naar Tempramentoris :smile_cat:

1 like

:smile: Lijkt me niets mis mee!
:wink:

Die snap ik niet helemaal; ben je wel je auto kwijt. Is in de meeste huishoudens toch echt een van de duurste aankopen. :thinking:

Klopt. Maar tegenwoordig vaak lease of all risk.
Daar even vanuit gaande.

He, de auto weg om je horloges te beschermen vind ik een heel goed plan!

Maar de auto sleutel is een voorbeeld.
Kan ook wat anders zijn natuurlijk.
Je TV bij de voordeur of je vrouw??

Het gaat erom dat je de boef heel snel tevreden hebt, met of zonder alarm. Hoe eerder ze blij zijn hoe eerder ze weg zijn en niet doorzoeken.
Ze hebben vrijwel altijd best wel haast.

Een gestolen auto word bijna nooit teruggevonden dus verzekering betaald.

Maar je kan ook je fietssleutel klaarleggen.

Oke. Weet je dan ook dat wat je op internet plaatst, veel waardevolle informatie oplevert? Bijvoorbeeld het prive adres van een glazenwasser, waar thuis een motor staat en minimaal een paar horloge’s liggen. Tevens een plaatje van een deel van de binnenzijde van de woonkamer. Google streetview laat meerdere points of entry zien. Tevens weet ik aan de hand van zijn postings wanneer hij niet thuis is.
Let op wat je in je digitale leven post en doet, niet alleen in het echt.

klopt. Maar mijn klanten zijn niet geheim en ik post nooit binnenzijde van een woonhuis… wel van bedrijven.
Verder kan je niet zien wanneer ik wel of niet thuis ben… dit omdat ik vaak pas foto.s post als ik al thuis ben op mijn werk facebook. Dus niet tijdens het werken. Bijkomend voordeel. Als im werk is of de vrouw of de schoonmaakster er…
Maar je hebt wel gelijk dat alles na te pluizen is door de digitale wereld.

Sinds ik deze huisvrienden heb, voel ik me eenstuk veiliger. Ze zien er tamelijk onschuldig uit, maar schijn bedriegt. In werkelijkheid zijn het allesverslindende monsters.

4 likes

Vanwaar deze vreemde reactie? Reageer dan gewoon niet als je de vraag niet begrijpt.

Totdat de verzekeringsmaatschappij erachter komt dat je je sleutel op het halkastje had liggen. Zien ze dat weer als roekeloos gedrag en keren niet uit. Verzekeraars draaien overal hun kont onderuit als ze de kans krijgen. :rage:

Maar ik snap je punt; een portemonnee met wat contanten op de tafel is bijvoorbeeld ook een optie. :sunglasses:

1 like

Of een fake Rolex aan de deurknop hangen :smile:

2 likes

Hmmm, ik voorzie hier een enorme stijging van de vraag naar fake Rolexen. :joy: :joy: :joy:

1 like

Steinhart ziet er in het donker ook uit als een fake Rolex toch :wink:

1 like

Gevoellig onderwerp. :joy:

2 likes

Ginault bedoel ik… :smile:

1 like

Dit is oprecht een goed idee. Een horlogedoos met meerdere neppers, knappe dief die 's nachts het verschil ziet!

Edit: je ondersteunt hiermee natuurlijk wel de hommageindustrie wat voor sommige mensen ongeveer gelijkstaat aan het wurgen van babies, maar soit

1 like

We zien de topics wel weer verschijnen. “Goedenacht lieve leden. Kan iemand bevestigen dat deze Rolex echt is?”

1 like

Foutje moet kunnen, toch? Had het e.e.a. al toegelicht en daar laat ik het graag bij.