Verzekering

Na het afbranden van forumlid @anon11367652EV werd ik juist door anderen afgefakkeld. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wanneer heb jij mij afgebrand dan? :smirk::tumbler_glass:

1 like

Soms probeer ik van twee halve leugens samen één grappige opmerking te maken. Lukt zelden.

1 like

Ik dacht dat het topic over evt bijverzekeren ging.?
Winst maken is prima. Maar hoeveel winst en de manier waarop is belangrijk. Liefst niet over de rug van je klanten. Of over de rug van je personeel.

Fijn dat je een goede verzekering hebt die je prima geholpen heeft.

Overigens heb ik nergens aangegeven dat ik niet vind dat er winst gemaakt mag worden.
Maar mijn voorstel is dan ook om dit stuk af te sluiten anders moeten we gaan posten op het verzekeringsforum

Dat is wel een tikkeltje aan de trieste kant…

1 like

Soms vergeet ik eventjes dat HF geen huiselijke kamer is waarin je de mafste dingen kunt roepen omdat alle aanwezigen toch wel weten dat W.E niet al te serieus genomen moet worden, maar een loods waarin een hoop mensen rondlopen waarvan weliswaar de neuzen dezelfde kant op staan, maar die wel normaal gedrag van elkaar verwachten. Mijn sociale antenne moet daar nog steeds aan wennen. Dat is een aandachtspuntje voor mij. :sweat_smile: Excuses voor de klooierij.

3 likes

Excuus aanvaard! :+1:

1 like

Hierbij een link naar een artikel dat ik geschreven heb over het (oa) verzekeren van horloges (uiteraard met een mooi plaatje van mijn Damasko :slight_smile: )

3 likes