Hallo,
Graag had ik geweten met welke vervoerder ik best een horloge verzend? Dit liefst snel en verzekerd.
Ik moet van België naar Nederland verzenden.
Thx
Didier
Met de zoekfunctie vind je hier wat topics over.
Conclusie is dat het nagenoeg niet verzekerd word, er zijn wel aparte verzekeringen voor. Die zullen vast aangekaart worden in de komende antwoorden.
Het ligt eraan wat de waarde van het pakket welke manier van verzenden het beste is. Onder de 5500€ zou ik zelf gebruik maken van PostNL.
Ik heb zelf voor duurdere horloges goede ervaringen met dhl express, dit is helaas niet goedkoop. De prijs voor het verzekerd verzenden is afhankelijk van de waarde van het pakket. Wel van de ene kant naar de andere kant van de wereld binnen een paar dagen.
Minder goede ervaringen heb ik met dhl Parcel. De klantenservice is alleen tegen betaling bereikbaar en de tracking is minder accuraat dan bij dhl express. Daar staat tegenover dat ze ook een stuk voordeliger zijn.
Verzenden met DHL Express en een aparte verzekering afsluiten via Secursus.
Dan kan er niks misgaan.
Enkel even goed filmen als je het inpakt.
De Bermuda driehoek van de
Tip. Als het een dure is
Juist, dat is veiligste optie! Desnoods op een schmutzige parking afspreken ergens halverwege
Schmutzige parking ook. Kom op een beetje klasse en ga naar vd valk.
UPS Express werkt ook prima, maar zoals al gezegd, dat is niet goedkoop. Ik heb wel eens gehad dat ze het één dag later hadden bezorgd, toen kreeg ik mijn volledige geld terug.
oh ja, dat mag natuurlijk ook