Verzendkosten Omegamania catalogus

Nivelacuso Schreef:

De catalogus op zich is gratis, je betaald wel de
verzendkosten. Deze bedragen CHF 50. Bij voorkeur
te betalen per Credit Card.

Ik heb er vorige week een mailtje aan gewaagd. Krijg ik nu net een mailtje terug dat de verzendkosten… CHF 35 bedragen! :slight_smile: Ze slaan er maar een slag naar kennelijk?

"Dear Sir,

kindly thank you for your interest.
Please note that the shipping fee for catalogue OMEGAmania is 35 CHF.-
You may pay it by credit card - in that case we will need the n° of your
c.c. and exp. date. and your shipping address of course."

Ik weet niet eens wat ik betaald heb, ik hoop dat ze niet meer dan 50 CHF hebben genomen :smiley:

Voor 100 Euro (retourtje met de Thallys) heb ik twee gratis exemplaren met een Omegamania pen, tijdschrift en tasje opgehgaald in Parijs :slight_smile: die dingen zijn overigens ernstig zwaar!

Ik zie ze er overigens al 45 euro voor bieden op Marktplaats…

De catalogus is al deze prijzen meer dan waard…

Nivelacuso Schreef:

De catalogus is al deze prijzen meer dan
waard…

Dat had ik uit de vorige draad al begrepen, de bestelling is dan ook onderweg. :wink:
Maar 't blijft toch raar dat ze kennelijk maar wat roepen als je naar de kosten informeert…

Lijkt overtoom wel! Gistermiddag rond drie uur een mailtje gestuurd aan OmegaMania met m’n creditcardgegevens… een uurtje geleden staat UPS aan m’n voordeur met een pakket uit Italië!!! Een kloek boekwerk van telefoonboekachtig formaat, ongeveer 600 pagina’s full color… aanrader inderdaad!!!

Ik heb hem vandaag ook binnengekregen. Mooi boek! Aanrader.

Had een mailtje gestuurd en m’n cardnummer doorgebeld. 'k Vond het niet zo verstandig om m’n creditcard nummer onbeveiligd per email te verzenden.
Ook voor 35 CHF. In eerste instantie hadden ze het over 50 CHF. Maar later kreeg ik een berichtje dat ze 35 CHF van m’n creditcard hadden afgehaald

Groeten, Tom V.

Heb vanmiddag een mail gestuurd en kreeg per ommegaande bericht terug, cc nummer doorgegeven en nu afwachten. (tevens 35 CHF)
groet,
ger

Dat heb ik weer!

Vandaag de catalogus binnen gekregen, maar volgens mij is hij met een open zandwagen naar Nederland vervoert. Potdomme, de verpakking eromheen was helemaal open en het boek is flink beschadigd. Helaas heeft mijn vriendin het aangenomen en geteken, maar ik had dit niet zomaar gedaan. Ik zal er maar even een mailtje aan wagen naar Antiquorum, misschien dat ze het nog een keer willen proberen.

Waar hebben jullie Omegamania besteld?

Gr,
Steven

Mailtje sturen aan omegamania@antiquorum.com

Dank je

Was bij mij net zo, alsof ze er mee hadden lopen voetballen. Ik krijg er nog een, dit keer per post ipv DHL.

Henrik Schreef:

Was bij mij net zo, alsof ze er mee hadden lopen
voetballen. Ik krijg er nog een, dit keer per post
ipv DHL.

Ik had er ook nog maar een mailtje aan gewaagd en ze hebben beloofd er na de veiling nog Ă©Ă©n op te sturen. De prijs was overigens wel 50 CHF. Zou het voor degene die 35 CHF zouden moeten betalen, misschien 35 Euro moeten zijn?

Heb hem vrijdsag binnen gekregen, met de nodige beschadigingen…
Ik zal er morgen ook eens een mailtje aan wagen
Groet,
Ger

Ik heb nog maandag na de veiling er een email verstuurd om te vragen of er nog catalogi waren.
helaas nog geen emails terug gehad.
Ik hoop dat de catalogus nog te bestellen is.?
iemand nog idee’s?

Jorrit

In Basel waren de catalogi ruim voorradig. Er zullen er nog veel over zijn.

Op Ebay Duitsland worden er nog genoeg aangeboden.

IK heb de nieuwe vrijdag gekregen. Weer zo bizar, in een postzak van de Belgische post met daarin een echte boekenverzenddoos zodat je geen schade kunt krijgen en het Antiquorum magazine er bij. Wat wil nou, de kaft van de ctalogus is… beschadigd :frowning:
Maar ik begin nu ook het idee te krijgen dat ze niet zo goed gebonden zijn en daardoor wat “rimpelen” bij de kaft.