Verzoek ?!

Ik heb een vraag aan de mensen die een foto reportage plaatsen, ik zit dikwijls op een trage internet verbinding, zou er in de eerste post dan kunnen van : foto reportage volgt hierna. ( of iets dergelijks) en dan in de tweede post de fotoreportage. ik lees graag ook de reacties op zon reportage, maar moet steeds heel lang wachten op het laden van al de fotos die in de openingspost staan, en dan al naar beneden scrollen en op een reactie klikken lukt niet :frowning:
door in de tweede post de foto’s te zetten kan ik die fotos bij het lezen van de reacties overslaan ! mij zou het iig handig lijken.

Of (pic) in het onderwerp…

ja , zoals ik probeerde uit te leggen heb ik aan pic in het onderwerp niets, want dan moet ik om de vervolg posts te lezen toch eerst langs de plaatjes ( en direct proberen een vervolg post aan te klikken lukt niet :frowning: )

Kan je ook niet gewoon stoppen met laden van de pagina als je ziet dat 'ie aan de plaatjes begint? Dan blokkeer je als het ware de plaatjes maar de tekst staat er al wel. Zo doe ik het meestal als het te lang duurt.

Succes. Hoe bevalt je nieuwe horloge? :wink:

ik vind het eigelijk wel een goed idee , of ze “henrik” moet er iets op vinden dat eerst alleen kleine plaatjes ziet en na aan klikken pas de grote , of alleen de url regel of zo.

het nadeel daarvan is dat het dan eer zo lang duurt als je alle afbeeldingenn groter wilt openen,…,een waarschuwingspost heeft mijn voorkeur, zodat ik de plaatjes alleen hoef te bekijken als ik dat wil. en ze gewoon niet bekijjk als ik de reacties wil lezen.

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar je kunt er ook voor kiezen om geen plaatjes weer te geven.