Vette duiker erbij!

In het kader van de gecombineerde horloge/duikhobby ben ik op zoek gegaan naar een fraai duikcomputer/horloge voor ‘erbij’.

Ben uitgekomen bij de Citizen Promaster Aquamount Titanium JP 3050-55W met het C900 chipje erin.

Ergens in Hong Kong gekocht en verzonden via Fedex (4 dagen!), dus ik was bang voor extra heffingen van de Belastingdienst (wat mij al eens is overkomen). Maar wat schetst mijn lol: Op de factuur stond een waarde van 100 US Dollar, dus geen extra heffing. Ze slingeren in ons land in etalages voor een forse veelvoud van dit bedrag.

Nu snel een keer een duikje ermee maken!

Keurig verpakt, alles erbij en nu moet Krabong :slight_smile: alleen nog even de band wat inkorten. Gelukkig kon ik de rubberband zelf bevestigen (ja, ik leer bij). :slight_smile:

hans

topper (tu)

Een echte sport klok pur sang(tu)

gr Ron

Heftige klok! Hoe verhoudt deze zich qua functies en draagbaarheid met bijv. de Suunto D serie? Veel mooie (duik) uren gewenst met deze aanwinst!

Weet ik niet, ken de Suunto niet. Maar de Citizen heeft wel erg veel nuttige duikfuncties! Ik gebruik voor de veiligheid en om het luchtverbruik te kunnen bijhouden echter ook deze: de Uwatec

hans

Mooie klok, stukkie geavanceerder dan mijn citizen duiker titanium, ik hoop volgend jaar maart mijn Padi te gaan halen, in Curacao. Veel plezier ermee en dat ie maar op mooie exotische locaties dienst mag doen:~

Pas op voor duikkatten daar :slight_smile:

:D…hilarisch!..heb in verleden nogal veel last van mijn oren gehad dus ik begin met een proef/introductie duik…daarna zien we wel verder…

Ja, Hans, dit kun je inderdaad met recht een vette duiker noemen! Gaaf! (tu)

Ik bedenk me nu inderdaad dat dit voor meerdere interpretaties mogelijk is :slight_smile:

Ik ben niet dik maar te breed voor mijn lengte … :slight_smile:

Cool zo een gadget watch die echt tot z’n recht komt!(tu)

Mooie klok (tu)

Dat jij nog boven water komt met al die duikerklokken aan je arm (:smiley:

en een duikfles van 22 kg en 12 kg lood…::o

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate duiker.
Een duiker welke jou ongetwijfeld de nodige diepgang zal brengen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een Limburger komt altijd boven dat komt door die luchtige vlaai
Mooie klok Hans veel kijk en duikplezier toegewenst :wink:

gr Pieter

Gelukkig had hij het over het horloge:D

gr Ron

bikerplus Schreef:

Gelukkig had hij het over het horloge:D

gr Ron

Moest ik ook even aan denken toen ik de eerste foto zag :stuck_out_tongue:

Hans, gefeliciteerd met deze belastingontduiker:smiley: