Vette Pathfinder als Daily Beater

Ik ben op zoek naar een Daily Beater.

Toen kwam ik deze ook tegen de Casio PAW1500T-7V

Wat een klok!!!::o:}

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://glennmoller.com/paw1500T_01.JPG&imgrefurl=http://glennmoller.com/%3Fp%3D218&usg=__TlpNiM3X5beBYnUGQxeozSGPbP4=&h=600&w=800&sz=86&hl=nl&start=1&um=1&tbnid=Lp6j2otHw2nEaM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3DCasio%2BPAW1500T-7V%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN%26um%3D1

Ik weet niet wat je daily doet, maar je kan er zeker iemand mee beaten! :wink:

Ik vind dit nou niet een prototype horloge voor dagelijks gebruik, meer een toolwatch!

Tsja ik weet niet wat voor dagelijkse bezigheden je hebt maar deze zou wat heftig zijn voor mij op kantoor. Dan is een t-touch oid toch iets beschaafder met min of meer vergelijkbare functies.

leeuwentemmer Schreef:

Tsja ik weet niet wat voor dagelijkse bezigheden
je hebt maar deze zou wat heftig zijn voor mij op
kantoor. Dan is een t-touch oid toch iets
beschaafder met min of meer vergelijkbare
functies.

Helemaal mee eens! De T-touch is wel net iets minder uitgebreid, maar is iig zeker voorzien van de belangrijkste basisfuncties (ABC). Tel daar het touch glas bij op, wat ik zelf erg gaaf vind en het wordt voor mij een stuk makkelijker om te kiezen :wink:

Als ik weer eens door de Minister President wordt gebeld voor een gevaarlijke Covert Operation zal ik die zeker als daily beater kunnen gebruiken… vooralsnog zal zoiets op kantoor wat minder geaccepteerd worden :frowning:

:smiley: ik heb ze allemaal in die maat dus dat komt wel goed

Hite Schreef:

:smiley: ik heb ze allemaal in die maat dus dat komt wel
goed

Haha nice, het zijn volgens mij wel heerlijke horloges om te dragen…toch.

Deze weet ik niet, het zou eventueel mijn eerste Casio worden.
Maar ik vind ze erg stoer!!

Yep, ik vind dit ook beslist stoere klokken. Of ik deze als daily beater zou dragen? Geen idee. Het moet natuurlijk wel bij je kleding/functie passen. Als je strak in het pak loopt, draag je dit niet. Als je - zoals ik - redelijk casual gekleed naar je werk kunt, dan zou dit best kunnen. :slight_smile:

Anyway, als jij dit een stoere klok vindt, dan koop je 'm toch?!

Perfect voor een dagje survival op het kantoor :stuck_out_tongue: .

Mvg,Radjoe

Dit is de ideale reisgenoot voor mij, maar niet als dagelijks klokje. Staat idd niet onder een pak IMHO.

Maar op reis draag ik lekkere trekking kleren en daar past een dergelijk klokje heerlijk bij. Zou wel aanraden om em bij het vensterband (afgesloten! of op 10 hoog) te zetten, wanneer je em niet draagt. Het accutje lijkt dan wel langer mee te gaan. Weet niet of dit echt zo is, maar vooralsnog lijkt het zo. Pas alleen wel op dat de zon er voor niet lange tijd fel op schijnt. Dat is denk ik goed voor de display en misschien ook de rest. Bij mij worden ze wel erg warm.

(tu) Hij is besteld:D

En gefeliciteerd!

Ik ben een beetje aangestoken door het casio virus nadat ik diverse interessante verhalen over dit merk heb gelezen. Ik ga mij binnenkort eens orienteren in de Orient op een dikke casio g shock. Ik heb eind jaren 90 een G Shock gehad en kan me herinneren dat dit een erg prettig en vooral ook ERG solide horloge was.

Zo’n soort horloge mag eigenlijk niet ontbreken in een collectie.
De G-shock serie is ook erg stoer.

Als ik hem heb zal ik foto’s plaatsen(tu)

Ik heb genoeg ‘nette klokjes’ maar niets om mee te gaan mountainbiken of andere sporten te beoefenen. Net een G-shock binnen gekregen en het voelt echt super. Met de Pathfinder kun je helemaal niet fout gaan. Superhorloge.

Jan

ja de G-shock is ook heftig.

Ik ben benieuwd hoe het er life uitzien, en aanvoelt.

Ik vindt het mooie horloges

ik verwacht dit horloge morgen. overgenomen van een forumlid.
ik zal zo snel mogelijk wat foto’s van deze klok plaatsen.
mvg arie.

ja super, ik kan ook niet wachten.