Vette Tudor gekocht

Afhankelijk van de lug-breedte gewoon een FKM tropic van AliExpress bestellen voor 12 Euro, de wat duurdere daar. Draagt als een tierelier, staat prima op wat voor duikhorloge dan ook.

Seiko rubber/siliconen banden zijn mij te stug en breed/lomp, dus ik zou voor een mooie taperende tropic gaan, of een Miros-time NATO voor 12 euro. Als je ze allebei scoort ben je voor 30 Euro inclusief verzenden het heertje.

5 likes

Ja, daar heb ik al vele goede verhalen over gehoord. Jullie maken het wel heel ingewikkeld :smile: op z’n stale is ook mooi, net een Datejust

Thanks, ga ik zeker doen heren

Ja zeker ! Lekker vet!!

1 like

Dat is ook wel een goed idee, dan kan ik ook 2 kleuren halen. Bijpassend bij mijn overhemd bijvoorbeeld !! Chill chill

Dit!

Als je rubber wilt - gewoon op Ali kijken.

Het is mij al te vaak overkomen dat duurdere segment aftermarket rubber banden veel slechter zijn dan wat je op Ali kan vinden.

3 likes

welke maat heb ik dan nodig? sorry klinkt misschien als een leek nu maar ben liever zeker. Het is een 41mm horloge.

1 like

Absoluut waar. Ik heb dat zelf ook al eens geconstateerd. Teleurstellend, dat dan weer wel.

2 likes

De BB is 22mm, maar als je zoekt op BlackBay rubber strap vindt je wat je zoekt.

Praat je trouwens ook zo in het echt? :sweat_smile:

6 likes

in mijn huidige salesmanager functie, nee dan kan dat niet!

2 likes

Gaaf man :smiley::metal:

Lekker zo laten!

Rubber is kut.

1 like

Gewoon op staal laten. Dat blinkt veel vetter.

3 likes

haha, dat is zeker een feit.
Alleen rubber misschien beter als het zo warm is?

Zealande vrij prijzig zie ik net ja. Gewoon Ali voor alles te proberen.

1 like

ja, lijkt mij inderdaad beter.
Dan bestel ik gewoon wat kleurtjes, die erbij passen uiteraard. Daarna zie ik wel verder.

Waarom precies?

1 like

omdat ik die sluiting niet mooi vind haha.
Misschien een persoonlijk iets hoor.

Heel mooi horloge

1 like

Mooi horloge, ik zou hem lekker op staal laten. Als het gewicht geen probleem is draagt staal zeker zo comfortabel in warm weer.

1 like

ja, vind de kleurcombinatie mooier in het echt dan op de foto.

1 like