Afhankelijk van de lug-breedte gewoon een FKM tropic van AliExpress bestellen voor 12 Euro, de wat duurdere daar. Draagt als een tierelier, staat prima op wat voor duikhorloge dan ook.
Seiko rubber/siliconen banden zijn mij te stug en breed/lomp, dus ik zou voor een mooie taperende tropic gaan, of een Miros-time NATO voor 12 euro. Als je ze allebei scoort ben je voor 30 Euro inclusief verzenden het heertje.
5 likes
Ja, daar heb ik al vele goede verhalen over gehoord. Jullie maken het wel heel ingewikkeld op z’n stale is ook mooi, net een Datejust
Thanks, ga ik zeker doen heren
Dat is ook wel een goed idee, dan kan ik ook 2 kleuren halen. Bijpassend bij mijn overhemd bijvoorbeeld !! Chill chill
Dit!
Als je rubber wilt - gewoon op Ali kijken.
Het is mij al te vaak overkomen dat duurdere segment aftermarket rubber banden veel slechter zijn dan wat je op Ali kan vinden.
3 likes
welke maat heb ik dan nodig? sorry klinkt misschien als een leek nu maar ben liever zeker. Het is een 41mm horloge.
1 like
Absoluut waar. Ik heb dat zelf ook al eens geconstateerd. Teleurstellend, dat dan weer wel.
2 likes
Liefhebber1997:
welke maat
De BB is 22mm, maar als je zoekt op BlackBay rubber strap vindt je wat je zoekt.
Liefhebber1997:
Chill chill
Liefhebber1997:
vet
Praat je trouwens ook zo in het echt?
6 likes
in mijn huidige salesmanager functie, nee dan kan dat niet!
2 likes
Gewoon op staal laten. Dat blinkt veel vetter.
3 likes
haha, dat is zeker een feit.
Alleen rubber misschien beter als het zo warm is?
NOAD
19 september 2024 om 12:59
35
Zealande vrij prijzig zie ik net ja. Gewoon Ali voor alles te proberen.
1 like
ja, lijkt mij inderdaad beter.
Dan bestel ik gewoon wat kleurtjes, die erbij passen uiteraard. Daarna zie ik wel verder.
omdat ik die sluiting niet mooi vind haha.
Misschien een persoonlijk iets hoor.
jan13
19 september 2024 om 13:49
40
Mooi horloge, ik zou hem lekker op staal laten. Als het gewicht geen probleem is draagt staal zeker zo comfortabel in warm weer.
1 like
ja, vind de kleurcombinatie mooier in het echt dan op de foto.
1 like