Daarbuiten ook niet.
Ik zou hem zo laten.
Lekker zo houden is het beste! Of misschien een doorzichtige band, dan houd je goed zicht op de tattoos op je arm!
bedankt voor alle leuke reacties / tips.
Ik ga er zeker van genieten. Fijne zonnige dag nog.
Hey broer! Da’s een ziek dikke watcha!
Maareh, veel plezier met de nieuwe aanwinst en ik zeg +1 voor een band van Ali!
Proficiat met je NA, gewoon lekker op staal laten. 22mm rubber is echt een flinke lap om je pols.
ps: Heeft er nog nooit niemand je gevraagd of dat een Rolex kroontje is op je arm?
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Geniet ervan
Mooie Tudor. Gefeliciteerd met de NA. Veel plezier ermee.
In welke branche zit je?
Gefeliciteerd met je Tudor BB, wens je natuurlijk veel draagplezier
. Tips over banden heb je al genoeg, dus op naar ome Ali, heb je teveel geld dan zou een jubilee ook niet verkeerd zijn
Prachtig ding, de dial is heel erg mooi. Wellicht een jubilee van Uncle Straps? Veel plezier met je nieuwe AW
Super vet inderdaad
Gefeliciteerd met je NA. Welkom Tudorist. Benieuwd welke band je erop gaat zetten?
Jubilee is naar mijn mening de mooiste combi. Echter als je hem origineel van Tudor wilt bestellen ben je aan de beurt😝 maar dan heb je wel origineel.
Als je gaat zwemmen (vooral in zee of ander open water) zou ik een nato doen - als er toch een bandpen (springbar) losgaat zit het horloge toch vast. Als je rubber wilt kan ik een tropic of Swiss ladder style (isofrane) van harte aanbevelen, bijvoorbeeld van Watchbandit/zuludiver.
Mooi hoor. Veel plezier
Lekker man niks meer aan doen