VicencE horloge

Jarenlang geleden een horloge gekregen van een familielid. Tijdens het verhuizen weer tegen gekomen. Kan iemand mij iets meer hierover vertellen? Kan niet zoveel erover vinden en twijfel om hem daadwerkelijk weg te doen!

Hoeveel geld zou je iemand toe geven om deze te dragen? :innocent: Anders wordt het lastig vrees ik.

1 like

Niet twijfelen!

Niets over dit merk te vinden in Mikrolisk. Doet vermoeden dat het een plakwerk is. Maar als je een beetje op dit merk browst zie je wel 18 karaat versies waar veel geld voor wordt gevraagd.
Wellicht dat duidelijke foto’s van achter- en binnenkant nog wat kan opleveren. Alhoewel dameshorloges in de regel niet meer dan de goudwaarde opbrengen (want minder gewild) durf ik in dit geval niet direct te stellen dat het weinig waarde heeft.

Hartstikke bedankt voor de reacties! Weet ik in ieder geval waar ik mee te maken heb haha!

Hallo,
Weet niet of je het horloge nog in je bezit is? Ben zelf pas op het forum. Was ook op forum op zoek naar info en kwam jouw topic tegen. Dit horloge werd ruim 20 jaar geleden verkocht in een groothandel. Deze groothandel met levensmiddelen, electronica had ook een juweliersafdeling. Dit horloge zoals afgebeeld werd tussen 2500, en 3000 gulden verkocht. Zelf ben ik ook op zoek naar huidige waarde, welk uurwerk, kwaliteit etc. Is een quartz uurwerk. Zou ook graag iets meer te weteen komen. Waar worden ze gemaakt?