Viceroy chronograph

Jaren geleden 1996 een Viceroy chronograph gekocht van het merk Viceroy Nergens kan ik over dit merk/type info vinden.
Iemand een idee of eventuele waarde ?

2 likes

Weet je niet meer wat je ervoor betaald hebt? Dat weet ik van al mijn horloges nog. Dit wil nu niemand meer hebben vrees ik. Echt een mode-beeld - maar dat geldt net zo goed voor het hogere segment. A-merk horloges uit deze periode - met dit soort looks - gaan hier ook langzaam, in het verkoopdeel.

Ik ken alleen de Autavia Viceroy. Ik geloof dat dat een sigarettenmerk was.

Eén groot voordeel met mode… alles komt terug!

Had jij acht jaar geleden verwacht dat goud-staal een comeback zou maken?

Doet het dat echt? Of is het hier een beetje met al die twotone gmts en DJs?

Zijn wel meer merken die two-tone weer voeren, denk aan Oris met staal-brons

Wim, Een paar leuke foto s van je horloge, die je al 24 jaar netjes bewaard in de originele doosjes. Dan is de waarde ervan niet belangrijk, voor jou zal hij altijd mooi zijn en blijven, Meer moet dat niet zijn, het gevoel dat je bij deze horloge hebt is het belangrijks,

2 likes

Niet te schatten, Een fiets koop je om je te verplaatsen, een horloge koop je om te zien hoe laat het is. Jij kan met jou horloge overal ter wereld rustig kijken hoe laat het is. Daarin tegen veel Rolex bezitters moeten om de tijd te weten, eerst naar de bank om hun horloge uit de kluis te halen, dan moeten ze vragen aan een bediende met zijn kermisklokje hoe laat het is, want de Rolex staat stil. Daarnaast kan jij in de zomer altijd shirts kopen met korte mouwen, terwijl een Rolex bezitter altijd shirts moet kopen met lange mouwen, en een half uur zit te prutsen om zn mouw over het horloge te krijgen. Veel Rolex bezitters denken nu, ja ze heeft gelijk, en willen hun Rolex wel ruilen met jou klokje, Maar van ruilen komt huilen he, Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent