Victor_1

Fijne transactie bij de verkoop van mijn Sabina 7733 Chrono aan @Victor_1 , heldere communicatie, vlotte betaling!

@Victor_1 heeft een mooie verzameling van me overgenomen. Betaling zoals beloofd en ook de communicatie was zeer prettig.
Ik zeg: voor herhaling vatbaar!!! :+1:

Nu ipv een Sabina horloge een bandje aan @Victor_1 verkocht! Prima transactie :ok_hand:

Horloge verkocht aan @Victor_1. Vriendelijke en nette liefhebber, waarmee het gezellig over horloges kletsen is.
Aanrader! :thumbsup:

1 like

Mooie Omega verkocht aan @Victor_1. goede deal en leuk gesprek bij de afhandeling vandaag.
Aanrader!
Wie weet bedel ik nog een keer om je Dynamic! :wink:
Victor bedankt!

1 like

Thanks, wederzijds!

1 like

Mooi klushorloge overgenomen van @victor_1.
Prettig, snel, fair.
Kan weer lekker aan het werk, dank je.

Horloge verkocht aan @Victor_1.
Prettig contact en snelle afhandeling.

:ok_hand:

1 like

Dank, in afwachting van de NA!

Mooie set Sabina’s overgenomen van @Victor_1. Wederom een leuk contact en een serieuze HFer. Werd uitstekend verpakt. Bedankt!!!

Leuke deal gemaakt met Victor. Zoals gebruikelijk werkt Tante Pos niet lekker mee, maar dat mag de pret niet drukken. Fijne communicatie en prima verpakt :roll_of_toilet_paper: verzonden :+1:

Dat was snel :joy: wederom een mooie bij van @Victor_1 kunnen en kogen overnemen. Helemaal blij mee :+1: Aanrader die Victor

Ik heb een prima aankoop bij @Victor_1 gedaan,
een Bulova Accutron Spaceview, wat zo’n beejte mijn grail was.

Prima communicatie en snel geleverd.
Toppie

2 likes

Ik heb een horloge overgenomen van @Victor_1. Had ik al eerder zaken mee gedaan, maar wederom naar volle tevredenheid. :ok_hand:

1 like

Zoals altijd fijn contact gehad met @Victor_1
Tot de volgende deal!

1 like