Victor70, TU!

Zojuist van @Victor70 een G Shock ontvangen, die, zoals Victor al meldde, werkelijk niet van nieuw te onderscheiden is.

Leuk contact, vliegensvlugge “service”, bomvrije verpakking, kortom een aanrader.

Thkz, Victor!

1 like

Van Victor een mooie SKX007j overgenomen. Een eerlijke deal. Netjes verpakt, prima lopend en zoals beschreven.
Een aanrader om zaken mee te doen.
Dank je wel.

1 like

Bij @Victor70 een mooie Citizen Eco Drive opgehaald. Klok in zeer mooie staat zoals beschreven in zijn advertentie. Even leuk gepraat met deze sympathieke man.
Aanrader!!!

1 like

Ik heb een Citizen overgenomen, en laten opsturen, we waren snel over de prijs eens en ik had hem snel hier, in een degelijke verpakking, prima zaken mee doen en een aanrader dus

1 like

Vandaag een prachtig horloge gekocht bij Victor…de nieuwe GINAULT. Had een Pb gestuurd en na wat onderhandelen eens over de prijs en bij hem afgesproken. Leuk zitten praten over de gezamenlijke hobby en daarna het prachtige horloge overgenomen en precies zoals beschreven dus een topdeal en leuke ontmoeting…

Aanrader dus :+1:t2:

2 likes

Vandaag een prachtige full set Omega Seamaster van @Victor70 overgenomen. De ervaring zoals hierboven beschreven was precies ook mijn ervaring. Victor is een uiterst sympathieke man met verstand van zaken en een goede smaak in horloges. Ik zou zonder meer zo weer een horloge van hem overnemen! :+1:

1 like

Vandaag een bandje van @Victor70 ontvangen. Verpakt alsof het een derde wereldoorlog probleemloos zou doorstaan. Zeer tevreden en dus een dikke thumps up! :+1:

1 like

Het is al even een paar weekjes geleden maar toch nog even feedback achterlaten.
Een mooie Speedmaster gekocht van Victor. Zeer prettig contact gehad, zowel telefonisch als bij de hartelijke thuis ontvangst. Zeer tevreden over de aankoop.
De omschrijving van het horloge was correct, net als de verdere afhandeling.

Victor Dank, ik zou zo weer bij je kopen :+1:

1 like

Ook ik heb een horloge bij Victor gekocht. De communicatie liet niks te wensen over, en de verpakking was werkelijk bom-vrij (zo zou je nog een vintage Patek Philippe durven versturen via PostNL :sweat_smile: ) en hij voldeed volledig aan de beschrijving.

Victor bedankt :+1:

2 likes

Zojuist heeft @Victor70 een compleet draadje gewijd aan het ontvangen van een bezel inlay… Dit zegt veel over Victor als mens en mede forummer en is in mijn boekje een heel positieve ervaring!:+1:

3 likes

Vanmorgen, Victor70 zn Hanhart over genomen.
Mint conditie erg blij er mee.
Verder gezellig over boys toys zitten ouwehoeren.

1 like