Als 2de horloge in mijn verzameling, ben ik opzoek naar een echte daily beater.
Hierbij dacht ik aan een Victorinox alliance, Quartz uurwerk met lederen bandje.
Zijn er ervaringen met dit type horloge, en eventueel andere suggesties als alternatief?
Ik zag dit type victorinox in de aanbieding bij bouman , 349 euro! volgens mij een mooi prijsje.
Ik heb ook een Victorinox gehad. Quartz en chronograaf. Ik weet niet meer precies welke type. Heb het horloge destijds kado gedaan aan mn vader. Die draagt hem nog steeds regelmatig. Afwerking is top en het uurwerk is van ETA.
Prima kwaliteit kast, uurwerk en mooi afgewerkte wijzerplaat.
Persoonlijk vind ik het één van de mooiste modellen van Victorinox, die Alliance, de witte kleurstelling is ook gaaf, helaas alleen verkrijgbaar als (stuk duurder) automatische versie.
so zeg! in het wit ziet hij er helemaal sjiek uit. Semi off-topic: geen ervaring met victorinox horloges, maar wel enorm goede ervaring met het merk zelf. Ik denk dat je er geen buil aan kunt vallen.
Ik heb een exemplaar die ik van mijn werk heb gekregen voor geleverde prestaties.
Heb nu voor de tweede maal de batterij leeg.
Echt een super horloge nooit iets mis mee.
Ook afwerking en robuustheid top.
Mooie klok hoor die je op het oog hebt.
victorinox is hoogwaardige kwaliteit, robuust en goede service.
Inox was me een beetje te robuust: 1 brok staal, en dat is het ook!
Ik zit te azen op de afgeprijsde oudere modellen, ruim aanwezig op het outlet.
de summit XL was daar ook voor 0,2 k euri: helaas toen niet toegeslagen, nog
spijt van: nu check ik die zaak regelmatig, altijd een verassing wat er binnenkomt.
Deze van Bouman ook prachtig, voor de zelfde prijs te koop als automaat bij Pijpers, Roermond
greetz