Victorinox nieuwe bezel vervangen?

Hallo beste mensen ik heb weer een nieuwe aanwinst gekocht! Het gaat om een Victorinox Swiss Army Maverick II Model V. 25144.
Maar op de bezel zit een flinke kras, en aangezien alles bij mij perfect moet zijn vraag ik me af of deze te vervangen is? Weet iemand hoe en mischien ook waar?

Alvast bedankt mensen.

Als het een standaard bezel mechanisme is, is deze eenvoudig met een “watchmaker’s blade” zonder schade aan de kast omhoog te wippen. Voor een vervangend exemplaar ben je m.i. aangewezen op Victorinox.

Gr.,

GBW

Ok maar ik ben eigenlijk op zoek naar iemand of een juwelier die daarvoor kan zorgen!

De lunet is zonder al te veel problemen te vervangen, eigenlijk een fluitje van een cent. Alleen is het de kunst om een nieuwe lunet te pakken te krijgen…

Maar de juwelier die Victorinox verkoopt zal het met plezier voor je laten doen.

Let op: de lunetten zijn niet goedkoop; voor een lunet voor mijn Omega seamaster was ik ruim 200 euro kwijt. Ik heb hem er zelf op gezet.

Succes!

Ok weet er iemand een victorinox dealer in Eindhoven of in de buurt van Eindhoven of anders in Nederland? Ik google en google maar kan niks vinden.

Groeten

Hier
http://www.victorinox.com/index.cfm?site=victorinox.ch&page=19&lang=E
gaat men dat ongetwijfeld weten

De kras zit toch alleen maar in de bezel insert? Wanneer je die te pakken kan krijgen ben je een stuk goedkoper uit. Het is gewoon een sticker die in de bezel wordt geplakt.

Netherlands
Swiss Army Knives,
Homeij Oisterwijk B.V.

5060 AA Oisterwijk
Tel +31(13)523 83 00
Fax +31(13)5220095
info@homeij.nl
www.homeij.nl/victorinox
Cutlery,
Groothandel De Leede B.V.
Edisonstraat 14
2809 PB Gouda