Victorinox outlet Roermond

De outlet in Roermond wederom bezocht, leuke aanbiedingen zeg. Toch maar bij Victorinox een INOX voor mezelf meegenomen, een Maverick voor vrouwlief.

22 likes

Weer prima inkopen gedaan dus! Veel draag plezier!

The only fire resistant watch, so cool :sunglasses:

Als ik mag vragen wat betaal je daar nou voor zo een Victorinox ?

1 like

Mooie aanwinsten, ik heb er ook al dikwijls naar gekeken … maar tot op heden nog niet overgegaan tot aankoop.

Veel draag en kijkplezier zowel voor jou als voor je vrouw!

Man man man, wat een vette klok! Geniet ervan :slight_smile:

Geruststellende gedachte dat als je in de fik staat, je horloge er onbeschadigd uit komt :roll_eyes:

Geruststellende gedachte dat als je in de fik staat, je horloge er onbeschadigd uit komt :roll_eyes:

Voor de kinderen, hebben ze toch nog iets van hun vader ter nagedachtenis… :wink:

2 likes

Is dit echt zo, of marketing wank? (oprecht geïnteresseerd - ben fireman by night…)

Krijg je er ook een steeksleutel bij om de bezem eraf te kunnen draaien?

1 like

Toch wel mooie kortingen, de Inox lag er voor €389, de Maverick voor €412. Ook op de airboss en Alpanach zaten mooie kortingen.

Ik geloof niet dat ze ergens temperaturen specificeren, maar er is in elk geval aandacht besteed aan een zekeren bestendigheid tegen extreme temperaturen.

Bekijk ook eens de andere filmpjes als je zoekt op “victorinox inox test”.

Nice did not know dat er ook inox wordt verkocht in Roermond. Heb ze in maart hierover expliciet gebeld.

Super Nice!

ze hebben er heeeeeeel soms een paar, maar die zijn ook vaak gelijk weg.
laatste x dat ik er was hadden ze geen inox’en

laatst bij horlogeoutleg een neiuwe maverick voor 289 euro gekocht :wink: