Victorinox Swiss Army Airboss Mach 9

Ik heb vandaag mijn Victorinox Swiss Army Airboss Mach 9 ontvang. Via Chrono24 gekocht. Ik ben er heel blij mee, lang over getwijfeld, maar mijn twijfel is verdwenen.

17 likes

Kijk, die zie je hier niet veel. Heb er ook wel eens met een scheef oog naar zitten kijken. Vind het een mooi model, maar zeker in deze mach 9 versie vrij druk en aan de prijzige kant.
Veel plezier met deze aanwinst. :+1:

1 like

Erg ondergewaardeerd merk.

Wel wat duurder vaak, maar de afwerking vind ik een stuk beter als bijvoorbeeld Hamilton

1 like

Lijkt me een omgekeerde 7750 of SW500?? Klopt dat?

2 likes

Inderdaad een omgekeerde 7750:

1 like

Gaaf zeg!
Geniet er van!:+1:

1 like

Zitten wat mooie klokken tussen ja in die serie. Zelf flink getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan vanwege de rode belijning die op het glas gedrukt is. Kon daar zo snel niet aam wennen.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sportieve verworvenheid waar je nog lang van zal genieten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

De mijne is vandaag de deur uitgegaan.

1 like

Mooi!
Waar staan de schaalverdelingen voor ?

1 like

Dat staat ook op de bezel.

Echt een mooi horloge hoor!!

Maarreh… Hoe meet je dan inhoudsmaten met je horloge ?

Het is een pilotenhorloge, volgens mij is het een “rekenlineaal” voor het uitrekenen van je brandstofverbruik / vliegbereik.

Dank voor alle leuke reactie!
Het is idd een pilotenhorloge, en er zit een rekentool op. Hoe het precies werk moet ik nog uitzoeken.

Ik ben erg gecharmeerd van deze! Weet nog dat ik met mijn ouders op reis ging naar Interlaken en dat ik toen naar Victornox stond te kijken in de vitrine… heb er ondertussen ook twee gehad waarvan eentje weer verkocht en eentje eigenlijk nooit om. Maar deze is toch wel heel cool…

Het fijne weet ik we ook niet van maar volgens mij kan je er mee uitrekenen hoeveel brandstof je nog hebt op enig moment…

1 like