Victorinox zomerhorloge

Een paar weken geleden liep ik tegen een aanbieding van een Victorinox INOX aan. Alhoewel ik een groot voorstander ben van mechanische horloges, kon ik de verleiding niet weerstaan en heb deze quartz variant gekocht. Ik kan niet helemaal zeggen wat me nu het meest aantrekt aan dit horloge, de kleur vind ik erg zomers en passend voor aan het strand, zeker omdat het oranje van de band ook terugkomt in de secondewijzer. Ook het merk en mn de INOX serie met al de tests die deze hebben moeten ondergaan, spreekt tot de verbeelding.
Eerder heb ik wel eens impulsaankopen gedaan, maar hier heb ik geen spijt van, integendeel. Wat vinden jullie?

25 likes

Blijf dit leuke horloges vinden! Kijk vaak met een schuin oog naar een groene maar vind die van jou ook leuk!

1 like

Absoluut, lekker met een gekleurde band, mooi voor de zomer. Er schijnen verschillende kleuren secondewijzers te zijn (rood, blauw, oranje) zo heb ik van een forumgenoot (ik geloof dat het @wbcoupe was) geleerd in een NA topic van iemand anders die ook een INOX had weten te bemachtigen voor een scherpe prijs.

Stoer, zomers, helemaal goed. Enjoy!

Edit, dit was het plaatje erbij (credits Wilko):

2 likes

Mooie aanwinst; gefeliciteerd :+1:

En inderdaad, er zijn verschillende kleuren secondewijzers; de versie met oranje band komt met bijpassende oranje secondewijzer :sunglasses:

2 likes

van harte met je nieuwe aanwinst … mooi horloge met prima afwerking :+1::+1:

1 like

Mooi, robuust horloge! Daarom heb ik er ook één :wink:

1 like

Ik vind ze zeker mooi maar voor mij is het te groot, anders had ik er wel eentje gehad denk ik.
Lijkt me een prima horloge en met kwarts is het ook nog eens wat robuuster dan mechanisch.

1 like

Gewoon hartstikke gaaf zo’n Victorinox!

1 like

Ik vind het zeker wat hebben. Rustige plaat qua kleur en dan zo’n lekker knaller als band. Om spontaan vrolijk van te worden.

1 like

Gewoon top, ik heb ook een INOX in een impuls gekocht als daily beater en krijgt best veel draagtijd net als vandaag

5 likes

en met kwarts is het ook nog eens wat robuuster dan mechanisch.

Dat is zo. Maar ik zou 'm niet als daily beater gebruiken (veel te mooi, die kast…:wink:), dus gaat mijn voorkeur uit naar een automaat. Wel prijzig (€ 795,-), maar ik zag er pas één voor € 519,-- op staal. Twijfel, twijfel…
Deze:

Ik vind, dat je hem aan mij moet verkopen voor €100,-

Mooi horloge!

1 like

Prima aanwinst :+1:

1 like