Afgelopen weken heb ik mezelf wat laten gaan:
NA #1: Timefactors prs29a gekocht. Ontvangen en dezelfde dag verkocht omdat het door de douanekosten het een gigantisch duur horloge werd. Later spijt gekregen en alsnog een weten te bemachtigen via Chrono24.
NA #2: Tissot prx, vriendin ging op vakantie en vloog vanaf schiphol… opdracht meegegeven om achter de douane voor een Tudor BB58 te kijken of een PRX. Ze hadden geen BB58, maar wel een PRX. Zodoende kwam deze ook in de collectie.
NA #3: 1946 18K rosé gouden Omega Bumper. Een mooi en (ogenschijnlijk, experts kom er maar in) origineel exemplaar kunnen kopen voor een schappelijk bedrag. Ik was met name erg gecharmeerd door het rosé goud en de leeftijd icm de conditie. Een stukje geschiedenis om je pols… tot nu toe nog weinig draagtijd gekregen🥲.
NA #4: De forumbekende Tudor BB58 ghost bezel! Ik denk dat je hier als horlogefanaat niet onderuit kunt… splinternieuwe exemplaren doen me niet zoveel, maar met een ghostbezel worden ze al weer wat leuker! Ik ben benieuwd of ik hier een tijd van kan genieten. Ik heb het originele bandje vervangen voor een oysterband waar de originele sluiting nog wel op kon. Ik vond de originele band een vreselijke harentrekker, niet te doen. Met de oysterband is ie’ een stuk beter te dragen!
De Timefactors krijgt tot nu toe veruit de meeste tijd om de pols, wat een heerlijk simpel ding is dat toch (net zoals z’n eigenaar🤪). Ik heb er enkele NATO bandjes bij gekocht en je kunt het werkelijk met elke outfit matchen.
De Tudor zit sinds afgelopen maandag om de pols, valt me tot nu toe nog niet tegen!
En tja… de PRX… ik vind het voor het geld oprecht een bizarre deal. Super afwerking, accuraat, mooi formaat. Enige puntje is dat je geen micro-adjustment op de band hebt, maar dat is ook werkelijk het enige. Ik vind het een topper en draag dit horloge dan ook met erg veel plezier!
Al met al weer voldoende nieuwe horloges om voorlopig van te genieten!
Bedankt voor het lezen en fijne dag!