Vierport

(tu)(tu)(tu)
Deze week de moana van magrette overgekocht van forumlid vierport.
Na wat overenweer gemaild te hebben een deal kunnen maken waar we beiden tevreden mee waren.
Vrijdag het horloge, dat zoals vierport mij vertelde inderdaad nieuw is, netjes ontvangen met alle bijhorigheden en zeer degelijk verpakt op de stoep afgeleverd.
Dit alles voor een heel stuk onder de initiele verkoopprijs en met een zeer degelijke passende twee bandje als toemaat.
Heb hem een terecht bedankje gestuurd samen met een vraag over de originele band, hierop werd binnen het uur een correct antwoord gegeven.
Aangename samenwerking en aankoop, zeker voor herhaling vatbaar.
Vinrouge.

Monster bemachtigd van Paul :wink:
Goede afspraken en ook gezellige communicatie. Paul doet wat hij zegt!
Bedankt!

Leuke deal gedaan met Paul in een AC-restaurant aan de A27. Gezellig gepraat over onze horlogehobby. Doe graag weer zaken met hem. (tu)

Hierbij ook een compliment voor vierport voor de prettige deal (tu)

Eigenlijk waren we in contact voor een heel ander horloge, maar uiteindelijk kwam er een mooie ruil uit voort, helemaal top :slight_smile:

Bedankt :)-D

Mooie en fijne deal gedaan met Paul: AAAAA++++++

Tot de volgende keer!

Eric

Een opknappertje van Paul gekocht. Top gast en lekker relaxt. Zo blij als een kind met mijn Black Knight. Ik zeg het maar 1 x … Paul is de beste :~

Klokkie gekocht van Paul.
Snelle communicatie en ik ga uit van n snelle afhandeling.

Groet,
Reindert

Seiko gekocht van Paul, goed verpakt en snel verzonden. Perfect!

Ook goeie ervaring gehad.

2 stuks Seiko van Paul gekocht. Alles aangenaam en correct verlopen.

goede afspraken en het nakomen ervan. en vooal fijn dat iemand meedenkt

helaas kan ik de positieve ervaringen die hierboven staan niet delen…, zal dan wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd!

nav een tk gevraagde Omega krijg ik een reactie. op de vraag aan wat voor een prijs ik denk geef ik een brede prijs, waarbij Paul in het midden gaat zitten. Ik aanvaard dit aanbod. Vervolgens gaan we kijken hoe we de overdracht gaan regelen. Op enig moment hebben we en datum een plaats bedacht. Trekt hij zich vervolgens terug omdat hij denkt meer geld te kunnen vangen.

Dat kan, … maar dat je dan het horloge al op MP hebt gezet, voordat je met mij overlegd…, dat kan ect niet, imho.

Leuke SKX009 gekocht bij Paul, hij had ook de 007’s mooi klaargelegd zodat ik ze allebei eens kon zien.

Na een lekker glas water een fijne deal gedaan!:wink:

Mooie Combat overgenomen van Paul.

Heldere en vlotte communicatie en het horloge in omschreven staat: top! (tu)

Goede afspraken en communicatie met paul, zeer tevreden met de deal. Aanrader !

Prospex overgenomen van Paul. Soepele communicatie, goede afspraken en een goed verpakt pakket. TOP!!!

Prospex overgenomen van Paul, prettig zaken doen en horloge zeer goed verpakt, klasse.

Klokje geruild met vierport. Prettige communicatie en snel verzonden. Topper.

Een mooie Grand Seiko van Paul overgenomen. Was prettig zaken doen en Paul komt afspraken goed na! Top. Paul Bedankt.

Groet,

Boudewijn

1 like

I recently bought a Seiko SKX399 from Paul. It was exactly as he described (mint condition) and was packaged very well. He provided the tracking information as soon as he sent it. He is a great seller and I would not hesitate to buy from him in the future.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,2768402