Vierport

Bergeon tooltjes gekocht bij Paul, prettige communicatie met goed advies! Aanbevelenswaardig.

1 like

2 Bergeon schroevendraaiers gekocht bij Paul, Whatsappje gestuurd, tikkie betaald -> Volgende dag in huis, Blackbay 58 op maat. Hoefde niet eens verzondkosten te betalen. Chapeau! Bedankt @vierport Kom zeker eens wat GSā€™en bekijken als ik in de buurt ben.

2 likes

Paul heeft vanmorgen een horloge overgenomen van me. Prettig en vlot contact vooraf en leuk gesprek gehad tijdens de overdracht. Veel plezier met de nieuwe aanwinst .

Bedankt @vierport

1 like

Horloge verkocht aan @vierport.
Top afhandeling. Aanrader!

1 like

Een G-shock besteld bij Paul (@vierport) (Pange horloges): top service zoals gewoonlijk en vliegensvlugge levering vooral. Aanrader :+1:

1 like

Vandaag horloge verkocht aan Paul @vierport goede ervaring relaxed en ook realistische prijs geboden, zeker een aanrader betrouwbaar forum lid :+1:t2: voor herhaling vatbaar :blush:

1 like

Mooi bandje over mogen nemen van Paul tegen een eerlijke prijs. Snelle service en prettig contact!

1 like

@vierport heeft onlangs een horloge van me overgenomen. We hadden snel een deal en de betaling ging al even vlot!

Top verlopen dus, aanrader! Bedankt Paul voor de aangename overdracht :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @vierport. De deal was snel rond. Na de betaling kreeg ik snel de track and trace code, pakket werd aangetekend verzonden en de volgende dag al om mijn pols. Super bedankt Paul!

1 like

Geprobeerd Paul wat bier te voeren en daarmee beter te onderhandelen, dat werkt dus niet.

Desondanks wederom een top ervaring met service aan huis.
:beers: