Vijf horloges weg, eentje houden; wat zou je doen?

Sowieso! Mijn 9-jarige zoon heeft dibs. Sorry.

1 like

De Sumo houden en dan deze erbij:

3 likes

Seiko Marine Master 300 kopen voor ongeveer 1750 euro

Een Seiko voor 1750, ik had je hoger ingeschat Ralph :smirk:

1 like

Ik zou de Pontiac houden en een Sinn navitimer 903 halen van de opbrengst van de rest :slight_smile:

1 like

Ik heb zelf ook de Seiko Marine Master 300 SBDX001 gehad. Top horloge. En aangezien TS een gemodde Sumo heeft die op een MM300 moet lijken, dacht ik go for the real deal.

3 likes

Ik zou de Angelus houden en een Marinemaster kopen. Als je de Sumo waardeert is dit echt een mooie upgrade en hou je een duiker in de collectie naast een toffe vintage. Tudor black bay (eta) zou mijn alternatief zijn voor wat kleur.

1 like

Bedankt voor alle tips, ik kan er wel wat mee (op termijn, eerst even rustig laten bezinken).

Iemand nog aanvullende ideeën? Een GS Springdrive en een Tudor GMT staan genoteerd.

Ik zou dan deze kopen, de zwarte of blauwe maakt verder niet uit.
Het is echt een fantastisch horloge,
De band is niet geweldig in vergelijk met een submariner, maar de rest is zeker zo goed als de Rolex, ik heb ze beide dus ik heb vergelijk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou de Angelus houden, de rest is €2800 samen. Mits je dat ervoor krijgt, zou ik kijken voor een leuke Grand Seiko of kijken of er een leuke JLC te vinden is voor dat geld.

1 like