Vind deze Hamilton wel iets!

Hallo mensen ik vind deze hamilton wel iets. Maar hoe zit het met de echtheid? Is er grote kans op replica shit en hoe herken je dit bij Hamilton?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/304631866-hamilton-jazzmaster-automaat.html?return=eJw1jlsOgjAQRfdCAn9CSwVJSWMgbqThIQ0tndASUOPenUb9uufO3HlITvlLcVI7nrOKR26QazfVk%2FfAs2y2MCypkevsQUvpXbro7BtJYYLroQVNeie8jVlDY9bC9gNNA1R5idwr5FDzqE8FiG7s3X8kVAmCwUazbGZYVRfSRwiU%2BFXYoR%2FoWEVLckE37%2BgmaZT2dkFvXTiRJ%2BqO%2FwBsgiRjIOt8Z%2FtBFOWZJXKPi%2FaUx8UNlaAIGtXvD4ldS18%3D&fta=eNpNk8tu2zAQRX8l4MK7AHxJpIbwIkU3AdpsWnQTBAGfjhBaEiw6dhr438uHG2QjHVzembkUKQ0CPlaQgI6H%2BPym44rUCoRl4Ry3ZOPWbZqBqOWYH5EAkbRXbgQVE%2FwdF7UGt5blBFjtF5iOe38YrYpnID1lslfxHZgkPRbq9QQvej%2FGNE9qXkegm3GXJyzLcYs3odC8Jjs7v%2B16zjb69HhLnx7x05aUSBzQonceqTGPW4EBGl3NmocAIpQJiTt5JpT6MASWgdtgZajAcV8VE4i1FbTsC1DZYaaLIqwPFVjwtvTh2HBcFdz1lp8JEZ3sqC9VBgdXPJ9DGWPO2AZWuwbGhGrWnPcFBiJr59xxCMVMbOdlUbDvhCgJsctRTZ4VPA4EFzBai1BgyO9cRSx3WJNS7qTBQ4NBswbM%2BQYUmwZYNBBeNrNwlDcwXasSg756RLgqPRcNeLhWMSIbYJw3SDhn1OQ%2B2BlO%2Br5dG0BpXrRbn6Ofdunl%2F2kNgPb6%2FFwOMJ%2BZqxoFpE9IaSDwMcItzVSvYtbvv5fCLK3QAfqhjY%2B1fT7ouxi9n25O3h92%2Fs1PVSeAvmn76if3oPf5ijxcs9yldBjNMfnf74v%2FkuXXfEj3U%2F5QzZrb%2FtHxWKJd0%2BDqvbTWda2G%2BGqo%2F8xPn27CnGakLpdL29Jb8WD4uFz%2BAeJp%2FAk%3D&fta_ind=7&fs=1#photo&thumb_click=1

Groeten Franky

Ehhh … deze Hamilton? :wink:

Uhhhhh… sorry link vergeten bij te zetten hahahaha

Bedankt!

groeten

Een erg mooi horloge!
Hoewel Hamilton een niet al te bekend merk is, lijkt het mij toch verstandig om te vragen naar aankooppapieren etc.

Tja heb al contact gehad en die zaten er niet bij. Hij bied er 2 te koop aan dezelfde alleen met bruine en zwarte leren band. Hij zei dat de horloges uit een nalatenschap kwam!!!???

Groeten

Beetje onduidelijke foto’s en onduidelijke herkomst als je het mij vraagt.
2 dezelfde horloges uit een nalatenschap…
Waarschijnlijk de nalatenschap van een gesneuveld winkelraam.
Maar goed, ik ben nogal achterdochtig van aard.

just my 2 cents
John

Tja ik ook, ik heb nog steeds geen reactie terug gehad terwijl ik wel een mail terugkrijg dat hij mijn bericht gelezen heeft.
Vreemd!

Ik zou weglopen bij deze aanbieding, hij bied er twee aan zonder papieren oid.
Hamilton is jammer genoeg ook een merk wat veel als fake verkocht wordt.

gr Ron

't Kan aan mij liggen, maar ik vertrouw dit niet. Twee dezelfde horloges, geen doos en papieren erbij. Ook geen verdere info over de horloges. Ik zou ervan afblijven.

Nou ik heb weer een berichtje terug gehad, waar hij evt. wel naar een dealer wil gaan om de echtheid te laten controleren. Ik stuurde hem dit terug:

Hallo ik heb even wat gegoogled en een foto gevonden van een zeker originele Hamilton. Zoals je kunt zien staat er bij jou op de foto bij de 6 uur aanduiding SWISS MADE. Op de foto van internet staat dit niet! Je snapt natuurlijk dat ik nu begin te twijfelen, ik denk dat elke horlogefreak om bevestiging en herkomst gaat vragen dit is nl. heel belangrijk bij dit soort horloges in deze prijsklasses. Omdat er bij evt. servicebeurten bij dealers problemen kunnen ontstaan i.v.m. replicas of diefstal. Begrijp mij goed ik beschuldig niemand maar ik denk dat je sowiezo er beter aan doet om de echtheid te laten checken en tevens ook de herkomst. Ik vind het wel een mooi horloge en ik hoor graag of de gang naar de dealer positief heeft uitgepakt!

M.v.g. Franklin


HAMILTON MET "SWISS MADE"OP 6 UUR, DUS DIE VAN DE VERKOPER!


HAMILTON VAN INTERNET DE ORIGINELE

Dus wat is er aan de hand en wat is wijsheid???

groeten en bedankt voor de reacties!

Hij heeft wel alle dozen en boekjes c.q. papieren erbij zegt ie.

gewoon mee langs een juwelier gaan . als het niet klopt kun je altijd nog een keer over zijn trouw auto lopen (:smiley: die in de andere adv staat

de horloges lijken me echt… het is een jazzmaster toch? die gaan normaal voor rond de 900 per stuk

Hoewel Hamilton niet zo bekend/veel nagemaakt wordt als Rolex, Omega, etc. komen replica’s wel voor.

Indien geen papieren, zou een onderzoek bij een horlogerie zeker aan te raden zijn.

Franklin,

Ik denk dat de horloges echt zijn. De tekst “Swiss Made” hoort er bij de echte wel degelijk te staan hoor, kijk maar in de Hamilton brochure.

Dat hij er twee heeft uit een nalatenschap is een verhaal dat ik niet geloof, dus de herkomst zou mij geen goed gevoel geven en daarom zou ik er niet kopen.

In de US zeggen ze “don’t buy the watch, buy the seller”…

Tja ik heb er ook geen goed gevoel over, dus ben maar afgehaakt.

Bedankt voor alle reacties!

camarofrank Schreef:

Nou ik heb weer een berichtje terug gehad, waar
hij evt. wel naar een dealer wil gaan om de
echtheid te laten controleren. Ik stuurde hem dit
terug:

Hallo ik heb even wat gegoogled en een foto
gevonden van een zeker originele Hamilton. Zoals
je kunt zien staat er bij jou op de foto bij de 6
uur aanduiding SWISS MADE. Op de foto van internet
staat dit niet! Je snapt natuurlijk dat ik nu
begin te twijfelen, ik denk dat elke horlogefreak
om bevestiging en herkomst gaat vragen dit is nl.
heel belangrijk bij dit soort horloges in deze
prijsklasses. Omdat er bij evt. servicebeurten bij
dealers problemen kunnen ontstaan i.v.m. replicas
of diefstal. Begrijp mij goed ik beschuldig
niemand maar ik denk dat je sowiezo er beter aan
doet om de echtheid te laten checken en tevens ook
de herkomst. Ik vind het wel een mooi horloge en
ik hoor graag of de gang naar de dealer positief
heeft uitgepakt!

M.v.g. Franklin

http://i23.photobucket.com/albums/b374/camarofrank
/c0.jpg
HAMILTON MET "SWISS MADE"OP 6 UUR, DUS DIE VAN DE
VERKOPER!

http://i23.photobucket.com/albums/b374/camarofrank
/hamilton.jpg
HAMILTON VAN INTERNET DE ORIGINELE

Dus wat is er aan de hand en wat is wijsheid???

groeten en bedankt voor de reacties!

Zijn wel degelijk echt.
Met dat Swiss Made zit het zo: Hamilton is van oorsprong een Amerikaans horloge,nu worden ze voor de Amerikaanse markt gemaakt en de Europese.
Die voor de Amerikaanse markt staat geen Swiss Made op bij de Europese versie wel.
Ik heb zelf 2 Hamiltons gehad goed merk (tu)

Hier een linkje naar de Amerikaanse versie:
http://watches.zsebehazy.com/navy_gmt.htm
Geen Swiss Made op de dial wel op de achterkant.
Hetzelfde horloge van mij geweest voor de Europese markt met Swiss Made op de dial:

Dat ze echt zijn mag je bijna zeker van zijn.
Heb zelf een een jazzmaster maestro uit Amerika,
en heeft inderdaad geen vermelding Swiss made op de wijzerplaat.
deze klokken hebben een glasbodem en zo kan je heel duidelijk het
oerdegelijke binnenwerk zien.
Swatch is bezig met het upgraden van Omega, en Hamilton dat uit dezelfde stal komt moet dit gat opvullen.