Zoek net op google op Panerai vind ik dit : http://www.goedkoophorloges.com/panerai-horloges/panerai-others-horloges.html
Dit is toch gewoon verboden?
Zoek net op google op Panerai vind ik dit : http://www.goedkoophorloges.com/panerai-horloges/panerai-others-horloges.html
Dit is toch gewoon verboden?
en zelfs namaak Sinns, dat vind ik nog het meest verontrustend…
Zoek net op google op Panerai vind ik dit :
http://www.goedkoophorloges.com/panerai-horloges/p
anerai-others-horloges.htmlDit is toch gewoon verboden?
Ja. Maar het geheel lijkt zo door een vertaalmachine getrokken te zijn (Verzending heet scheepvaart) dus zal wel ergens in China of zo iets zijn. Daar mag het in de praktijk klaarblijkelijk wel.
Let op dit zinnetje linksboven op de homepage en elke subpagina:
"Onze Accuraat Replica Horloges Spelen een Belangrijke Rol in Je Normale Leven!"
De adspirant koper is dus gewaarschuwd!
Maar ik ben het met de bovenstaande forumleden eens dat het vermelden van merknamen op deze producten (zacht uitgedrukt) niet netjes is.
Toch wel een informatieve site hoor
Lees dit maar eens (zonder te lachen)
Hoe Te Kiezen Voor Een Duik Horloge
Bent u op zoek naar een nieuwe duik watch?There zijn vele types van mooie horloges beschikbaar in de markt tegenwoordig. Het is bekend dat alles mode veranderingen door de tijd. Duik horloge is een merk die je zou willen onderzoek. Een betrouwbare, betrouwbare, horloge is een cruciaal instrument in elke duiker de werkset, figuurlijk gesproken. Selecteren het juiste horloge, terwijl een ingewikkeld proces, kan worden verdund tot een paar essentiële stappen of punten van nadruk.
Duiken horloges universeel volledig zijn tot Beer dopen last tot een specifieke architect gebogen rating. Het is bovendien belangrijk tot meest baddest activeren een horloge dat heeft een behuizing, riem, en gezicht,? geadviseerd om te dragen vaak de acerb kenmerken van het rijk van de chemische stoffen in oceanen, meren en rivieren. Rijk horloges zijn bovendien geadviseerd om te dragen buitenaardse verleidelijke lasten en abstinent bedragen van de bijbehorende stress appulse.
Een afwisselend bezel kan een gebruiker horloge te accumuleren aanwijzing van vertraagde tijd. De al fresco van de bezel horloge zal roteren, aanvaarding de horloge-gebruiker om te accumuleren aanwijzing van de toegang van tijd, na het goedkeuren van een specifieke tijd terug bethink ze activeren het proces voor het bijhouden. De haalbaarheid van onvoorziene verkeer weergegeven rijk horloges bovendien met Zelfborgende randen, afkorting. De onder u accepteert naar verdriet over tijdens het duiken, de toegevoegde activiteit aanvaardt u absorberen verschijnen blokkade levend.
Alleen een affaire met ultra hopeloze duiken, een helium absolutie klep voorziet in het verlenen van kwijting van het helium gas dat horloges tijdens abstruse duiken, of duiken in evenwicht van twee tot driehonderd meter doordringt. Na deze functie, horloges acclimated voor duiken voor acute base in helium welvarende omgevingen zou over het algemeen kennismaking bezwijken van de zaak, of een exploderende horloge gezicht.
Wat lijkt helder en duidelijk blijven in een boetiek horloge is over het algemeen overvloedige gewijzigd weer wat kunnen rustig herkenbaar in 85 angst van zwart water. Kwaliteit duik horloges worden weergegeven met een gezicht en punch samengesteld uit rustig leesbaar, vrolijk zwarte ontwerp, van luchtfoto negatieve kleuren.
Batterij geëxploiteerd duiken horloges, en zowel die actie met een brouwsel mogelijkheid vooruitgang systeem, gratis weergegeven met een aantal voor indicator om actief de duiker tot aanvaarde vermogen niveaus kunnen. Dit wordt geadviseerd om ons te onthouden van potentieel alarmerend of ambagious situaties horloge betrouwbaarheid is gekoppeld.
Kortom, zal een kwaliteit duik horloge hebben een gezicht vervaardigd van extra dikke crystal design. Dit is een gevolg van de extra externe druk veel Duikhorloges onder in de loop van normaal gebruik zullen. Zonder deze extra inspanning, zouden vele Duikhorloges lekkende, kraken, of zelfs volledig gezicht implosie, ervaren wanneer gebruikt op zelfs de meest gematigde diepte niveaus. Het geval gezicht moet ook worden kras- en resistente streak zichtbaarheid complicaties en bezorgdheid te voorkomen.
Zonder te lachen . . . lukt mij niet (:D:D
Inderdaad een door Google Translate vertaalde site, er is echter niets illegaals aan. Het is een kwestie van zorgen dat de vindbaarheid van Google optimaal is of dat je gewoon veel geld biedt voor de zoekwoorden. Ongeacht welk high end merk je op Google ook intoetst er komen altijd replica sites boven water.
Dit is toch niets nieuws? Helaas…
Eric
en zelfs namaak Sinns, dat vind ik nog het meest
verontrustend…
lijkt me dat een UX met automaat toch herkend kan worden
Inderdaad een door Google Translate vertaalde
site, er is echter niets illegaals aan. Het is een
kwestie van zorgen dat de vindbaarheid van Google
optimaal is of dat je gewoon veel geld biedt voor
de zoekwoorden. Ongeacht welk high end merk je op
Google ook intoetst er komen altijd replica sites
boven water.Dit is toch niets nieuws? Helaas…
Eric
Klopt maar vaak zijn ze niet in het Nederlands.
bnootens Schreef:
en zelfs namaak Sinns, dat vind ik nog het
meest
verontrustend…lijkt me dat een UX met automaat toch herkend kan
worden
Met een datum op 3 uur…
floris Schreef:
Klopt maar vaak zijn ze niet in het Nederlands.
Tja, sinds je grote hoeveeldheden text door Google Translate kan laten vertalen. Maar maak je geen zorgen, dit is geen Nederlands
Zonder te lachen . . . lukt mij niet (:D:D
het lukte mij zoiezo niet de hele tekst door te worstelen?! ::o
‘‘goedkoop Horloges Winkel
Wij zijn de grootste horloges leverancier online en biedt een caleidoscoop van uurwerken, die zijn superieur aan alle andere winkels online. Sinds onze instelling zijn we erin geslaagd om prestigieuze en vernuftige horloges voor onze trouwe klanten over de hele wereld’’
Hahaha vertaalmachine in actie. Pff wat een bagger allemaal
Ik denk dat je dit altijd blijft houden. Het is gewoon een complete markt. Op zich hebben de ‘echte’ mensen die het origineel kopen er weinig last van behalve dat zij minder ‘status’ hebben van hun horloge omdat mensen denken dat het een neppe is.
Overigens heb ik wel eens gehoord dat ze in China het namaken van een product als een eerbetoon beschouwen.
Overigens heb ik wel eens gehoord dat ze in China
het namaken van een product als een eerbetoon
beschouwen.
Die Chinezen lullen overal een puntje aan.
Overigens heb ik wel eens gehoord dat ze in
China
het namaken van een product als een eerbetoon
beschouwen.Die Chinezen lullen overal een puntje aan.
Ja echt he, dan kun je nog beter hetzelfde ontwerp maken met een Chinese merknaam erop.
respect voor Google dat zij er nog zo’n site van kunnen maken (
yup, in sommige landen gaan ze daar met een wals overheen en terecht
netjes is dit zeker niet. maar wat ik nog erger vind is dat ze soms goedwillige kopers die neppers als echt verkopen.
Ik heb toch de moeite genomen even te kijken, maar als je leest hoe deze mensen adverteren lijken mij de horloges nog beroerder dan je gewend bent van immitaties
aan de Spaanse Costas
Lachwekkend gewoon.
mvg
Lex