Vinden jullie

… een Cartier Pasha van 35mm (staal, met stalen band) geschikt voor een dame? Vooral qua maat, bedoel ik dan?

…aangezien je dus niet vraagt of het een mooi horloge is (want ik vind van niet), maar alleen of de afmeting wel kan, zou ik zeggen ja. Hoogstens zou hij in de huidige modetrend wat klein zijn.

…aangezien je dus niet vraagt of het een mooi horloge is (want ik vind van niet),

Ach ja, over smaak valt niet te twisten. Ik vind het voor een dame wel een mooi horloge, zelf zou ik het niet gauw dragen.

Pasha vind ik een mooi horloge en die van 35 mm kan prima voor een dame.

Tuurlijk, waarom niet; 35mm werd zo’n beetje gezien als een “unisex” maat.
Cartier maakt trouwens ook specifieke dameshorloges hoor: La Doña de Cartier

Eindelijk eens een excuus om een fotootje van Salma Hayek te plaatsen :smiley: :smiley: :smiley:

jaja das niet verkeerd :smiley:

Ligt vooral ook aan de maten van de dame… Alles in verhouding zou ik zeggen. :slight_smile:

Da’s een ehhh… fraai exemplaar, Paul! :slight_smile:

Uiteraard is het mij bekend dat Cartier ook dameshorloges maakt, maar ik wil juist niet zo’n stereotype klein damesmodelletje. de meeste zijn trouwens ook quartz volgens mij, en ik wil m’n vrouw juist een beetje “opvoeden” :wink:

De “maten”? Nou word je wel heel seksistisch, hcptdg… :stuck_out_tongue:

Ligt aan de dame maar een vriendin van mij heeft er één en die staat bij haar imho beter dan bij haar man. Maar dat komt ook door het model.

En met model bedoel je het horloge of de dame in kwestie :)?

hcptdg Schreef:

Ligt vooral ook aan de maten van de dame… Alles
in verhouding zou ik zeggen.

Helemaal mee eens. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ‘grote’ horloge’s (36mm max.) bij meisjes/dames toch wel heel mooi vnd staan. Zie het hier in m’n omgeving ook steeds meer en meer komen.

Ik vind het wel wat hebben. :slight_smile:

Of die man :smiley:

tuurlijk kan de maat , maar je moet het altijd even om de pols zien…

De Pasha vind ik typisch een vrouwenhorloge. Op de een of ander manier staat-ie in mijn ogen vrouwen beter dan mannen. Waarom, weet ik zo 1-2-3 niet. De afmeting van 35 mm… is prima. Maar als het gaat om een wat eigenwijze, eigenzinnige dame, zou een nog wat grotere maat ook een optie zijn.

j.haringsma Schreef:

De Pasha vind ik typisch een vrouwenhorloge. Op de
een of ander manier staat-ie in mijn ogen vrouwen
beter dan mannen. Waarom, weet ik zo 1-2-3 niet.

Ik vind dat ook, zie ook mijn eerdere opmerking hierover in deze draad. Ik denk dat het vooral komt door de bandaanzet.

Absoluut!

Groet
Mark