Vinden wat je niet zoekt

Ken je dat? Je bent ergens naar op zoek, maar vindt iets waarvan je niet eens wist dat je het zocht. En vergeet daarbij hetgeen waarnaar je op zoek was :wink:

Vandaag heb ik even een dagje Groningen gedaan. En een dagje Groningen is natuurlijk niet compleet zonder een kwartiertje window shoppen bij S&C :sunglasses: Normaal gesproken ligt daar een redelijke voorraad sport Rolexen in vitrine en ik voelde m’n pas vrijgekomen horlogebudget al branden in m’n zak! Helaas… Zeker de vitrine opnieuw ingericht, want op een handjevol dames date-just’s na lag er niks… Dan maar even bij de Breitlings loeren… Wat ligt daar te blinken? Het lijkt bijna naar me te knipogen! Ik doe net of ik niet kijk en draai me snel om naar het andere gepantserde venster. En toen zou ik zweren dat ik m’n naam hoorde roepen… Ik kon het nu niet langer negeren! Een ware beauty lag daar nonchalant op haar zij te schitteren in het warme ledlicht en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden :kissing_heart: Als m’n vriendin me maar niet zo zou zien! M’n hart sloeg over en ze noemde mij haar prijs, en ik wist dat ik weer alleen met mijn vriendin aan de arm naar huis zou gaan :disappointed:

Gelukkig voor mij bestaat er ook nog een grijze handel :wink: Is er iemand die dit model in het bezit heeft, of heeft gehad, en zijn ervaringen en foto’s met mij wil delen?

Ik neig naar het model met de blauwe wijzerplaat. Maar aangezien het saffierglas al een bepaalde blauwe gloed heeft vraag ik me af of het blauw niet te blauw wordt en zwart misschien mooier is…

http://i1195.photobucket.com/albums/aa397/Brizzybrad/0CFAD96A-ABA3-4CD0-9590-5C9D46AEF047.jpg

11 likes

Het verlangen is soms mooier dan het bezit… Geniet er van! :slight_smile:

2 likes

Prachtig dat blauw :+1:

zwarte plaat volstaat, heb 'm ook gehad. de AR coating doet het blauw aan… :wink:

Koop hem svp wel grijs of 2e hands… een 2200 euro max.

Ik vind het verhaal mooier dan het horloge zelf :wink:

10 likes

Ik vind de blauwe een prachtige klok hoor. Zwart in het echt is minder spannend.
Op foto’s vind in de blauwe er altijd veel feller uit zien dan in het echt.

Het verhaal leest als een zoet romantisch boekje van 3 bladzijdes :kissing_closed_eyes:
Breitling vind ik bijna altijd echt lelijke horloges , maar er zijn uitzonderingen!

In het zwart aub!

Deze afgelopen week bij een huisarts om de pols gezien. Mooi horloge, maar het moet bij je passen.
Ik kom er niet mee weg, dat is zeker.

Blauw! Zonder twijfel. Is een minder ā€œhardeā€ kleur dan zwart en combineert (althans voor mij) met veel meer overhemden dan zwart.
De Breitlings van de laatste 5 jaar vind ik ook niet meer zo mooi, maar deze mag er zeker zijn.
Ga er voor!
You only live one!!!

Heerlijk vakantiehorloge zo met die blauwe plaat en gepolijste band/kast :thumbsup:

Prachtige klok en inderdaad, blauw graag! Ik zeg…doen!

Dick

Cool! Daar moet je wel je zonnebril bij op :wink: mijn ā€œadviesā€ zou zijn wel voor de zwarte te gaan want lijken echt 90% van de tijd subtiel blauw door de AR.

Ontzettend mooi deze Breitling. Samem met de colt een van de mooiste hoor! Zie ze op chrono24 langskomen voor onder de 3k. Had hem veel duurder geschat.

Wel aan de forse kant met 43mm en 52mm lug to lug.

Zeker passen dus!

Zoals eerder aangegeven. Het verlangen ernaar is vaak nog het leukstešŸ‘šŸ»

Woensdag maar even stiekem passen dan :grin: Wordt vervolgd!

1 like

Ik heb 'm toevallig gisteren omgehad maar dan de zwarte dial. Ik vond 'm in real life heel erg mooi en was met name onder de indruk van de matte dial. Hetgeen me ontzettend tegenviel was de stalen band. Met de band zelf is niets mis maar deze glimt echt als een gek. Ik vind 'm daardoor teveel aandacht trekken, een beetje bij het patserige af. En dat is nou net niet wat ik zoek :slight_smile: