Vinner

Mijn breitling Aerospace aan @vinner verkocht.
Prima communicatie en een voor beide zijden prima deal👍

1 like

Prachtige Oris Big Crown pointer date blue overgenomen van Vincent. Prettige communicate en alles perfect geregeld. Thanks @Vinner :+1::+1:

2 likes

Bandje overgenomen van Vincent. Ziet er top op uit. Bedankt @Vinner!

1 like

Omega verkocht na een zoekertje van @Vinner.
Prima communicatie en een gezellige overdracht. Sympathiek en erg aardig HF lid.

Kortom; aanrader en graag tot een volgende keer!

1 like

Band verkocht aan onze @Vinner
 helemaal perfect zoals hierboven meermaals beschreven. Tot een volgende deal Vincent

1 like

Vincent heeft mijn Seamaster Peter Blake overgenomen en ik heb mijn prachtige Oris 65 weer terug na een tijdje in zeer goede handen te zijn geweest bij hem. :laughing: Enfin
weer een erg prettige deal. Alles perfect geregeld. :+1:

1 like

Zealande rubberen band verkocht aan @Vinner. Vlotte communicatie en snelle betaling. Ook even een berichtje dat de band is binnengekomen. Prima zaken mee te doen dus :+1:

1 like

Hi,

Ok - horloge te koop gezet en letterlijk binnen 30 seconden een PB met de vraag ‘of ie er nog was’ - binnen 5 minuten de deal beklonken (ik typ wat langzaam). Dat is doorhalen en daar word ik blij van. Prettige communicatie, snel geregeld. Zo wil ik altijd wel kopen en verkopen met HF Leden. @Vinner is een absoluut een aanrader!

Griet, Vincent

Ps - volgende keer maak ik het pakket iets minder snel klaar zodat ik er er nog wel de trekdrop in kan doen. Wie weet wordt het een nazending


1 like

Prima ervaring met vinner gehad

Mijn zoektocht naar de EMG HFLE was snel voorbij, @Vinner nam contact op dat hij er een had die wel mocht vertrekken voor een super prijs, verzending en communicatie met @Vinner zijn top. Horloge was nog beter dan omschreven :+1:

1 like

Omega Seamaster overgenomen van @Vinner. Hele fijne en vlotte communicatie, product was precies zoals omschreven. Ook hield Vinner mij voortdurend up-to-date van alle vorderingen v.d. verzending - en dat is erg fijn bij zo’n aankoop als deze!

Kortom, ik ben heel erg blij dat ik mijn eerste ‘luxury watch’ via Vinner heb gekocht :smiley:

1 like

Dit is niet mijn ervaring vriend.

Wel die van @Bradley2007.

1 like

En weer iemand blij gemaakt!!! Mijn FOiS verkocht aan @Vinner!

De deals zoals ze horen, snelle communicatie, duidelijke afspraken en een gezellige babbel tijdens de verkoop!

Geniet van je aanwinst!

1 like

Prachtige Omega gekocht van Vincent! Snelle goede deal, heldere afspraken.
Vanmiddag met hem afgesproken. Prima ontvangst, gezellig gekeuveld over horloges natuurlijk.
Ik kan een koop bij Vinner van harte aanbevelen.
Nogmaals bedankt Vincent!

1 like

Vandaag een goede deal gehad met Vincent. De communicatie verliep uiterst soepel. Hij kwam z’n afspraken na en de deal was onverwacht maar boven verwachting vlot geregeld. @vinner is een aanrader. Zou er zo weer zaken mee doen.

1 like

Afgelopen week een horloge overgenomen van Vincent (@Vinner) en kan niet anders zeggen dan een supervlotte deal
duidelijke snelle communicatie en super verpakt, aanrader dus :+1:t2:

1 like

Vlotte deal, helemaal tevreden! Prachtige Junkers overgenomen, supernetjes verpakt. Klasse, 10/10. Bedankt, Vincent!

1 like

Achter de schermen van het blauwe deel stiekem een Breitling strap van forumvriend @Vinner overgenomen. :ok_hand: Prettige kerel die zelfs mijn lowball gedrag kan waarderen, wat wil je nog meer :wink:
Tnx Vincent

1 like

Mijn Colt verkocht aan @Vinner. Zoals al meerdere keren was het deze keer wederom prettig ‘zaken’ doen met Vincent.
Bedankt voor de snelle betaling en veel plezier van je NA gewenst :smiley::+1:

1 like

Vincent @vinner reageerde op een gezocht-topic waarin ik vroeg om een horlogeband. Erg sympathiek :slight_smile: . De deal verliep zeer soepel. Aanrader dus!

2 likes