Vinner

Seiko overgenomen van @Vinner en dat ging helemaal volgens het boekje; snelle verzending in -bomb proof- verpakking en prettige communicatie. Aanrader! :+1:

1 like

Ook een prima ervaring met Vincent.

Heeft mijn Tissot PR 516 kort geleden overgenomen.

Alles top en dit forumlid is een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Goede ervaring met @Vinner gehad.
Hij heeft een oris van mij overgenomen.
Strakke communicatie en duidelijke afspraken.
Betrouwbare kerel. Prima zaken doen!

1 like

Mooie Flieger aan @Vinner verkocht en ook niets dan lof over deze mede forummer. Prima kerel om iets aan te verkopen :grinning:

1 like

Fijne ervaring met Vincent, vintage racing chrono aan hem verkocht, heldere communicatie en vlotte betaling :+1:

1 like

@Vinner was gisteren de eerste die reageerde op de verkoop van de 62mas mod. Niet alleen op dat vlak is het snel gegaan, ook de betaling is uitermate vlot geregeld. Aanrader :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Deze week mijn Longines Hydroconquest verkocht aan Vincent. Duidelijke communicatie, snelle betaling en sympathieke vent. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Vandaag de verkoop van mijn Colt aan Vincent @Vinner afgerond. Fijne communicatie, helder en zeer vertrouwenwekkend. Dat opgeteld bij het feit dat Vincent een sympathieke kerel is kan alleen maar leiden naar een 100% aanbeveling!

2 likes

Onlangs een Seiko Mod gekocht van Vinner die onverwachts niet helemaal optimaal in orde was. Hoewel Vinner hier niks aan kon doen nam hij wel de verantwoordelijkheid over deze kwestie en zijn we samen tot een goede oplossing gekomen, ook met hulp van vorige eigenaren.
Absolute aanrader, sympathiek en meedenkend lid! Tot de volgende keer, die gaat er vast nog wel komen :grin:

1 like

Twee straps overgenomen van @Vinner (Vincent), in perfecte staat zoals omschreven en snel verzonden.
Goed en duidelijk contact, thanks again ! :sunglasses: :+1:

1 like

Een hele leuke vintage Preasent overgenomen van @Vinner. Super snelle communicatie en hij heeft hem vlak voor zijn vakantie nog opgestuurd. Top. Horloge is exact zoals beschreven: mooie staat en perfect functionerend.

Aanrader!

2 likes

Van @Vinner zijn BB overgenomen met Ko Straps. Item was volledig zoals geadverteerd, fijne communicatie, en goed verzonden. Aanrader!

1 like

Vandaag zag ik het horloge dat ik een tijdje terug net gemist had weer te koop komen: De Oris Big Crown Pointer Date van @Vinner.

Direct een bericht gestuurd dat ik erg geïnteresseerd ben en voor de vraagprijs zou willen aanschaffen, maar dan wel eerst even moet bekijken of het nu wel zo handig is i.v.m. het budget. Dit kon op dat moment niet (ivm werktijd, en ook ivm overleg met de wederhelft), dus beloofd er in de avond op terug te komen.

Vinner reageerde erg vriendelijk en gaf aan het horloge tot 12.00 de volgende dag te reserveren.
Alle berichten daarna waren prima, Vinner gaf nog wel even aan dat het belangrijk was dat ik er snel op terug kwam, gezien hij geen aankoop wilde mislopen.

Uiteraard doe ik dat; ik ben een man van m’n woord, maar gaf wel direct aan dat het vanavond zou worden (berichtje verstuurd tijdens een telefonische vergadering…).

Daarna even in de auto gesprongen, naar een klant, en weer terug naar kantoor. Bij terugkomst achter mijn PC zie ik een groen bolletje op één van de schermen staan, dus even gauw kijken - een berichtje van Vinner:

Daarop heb ik aangegeven dat ik het een stijlloze actie vind, en dat ik het wel als beoordeling ga vermelden. Waarvan akte.

Als laatste toch een positieve noot: Ondanks dat er wat venijn in het gesprek zat bleef het wel allemaal beleefd - ik heb weleens anders meegemaakt, dus daarvoor dank.

1 like

Prima ervaring met Vincent. Mijn Oris 65 mocht vertrekken na 6 maanden trouwe dienst en Vincent wilde 'm graag een nieuw thuis geven. :+1: Snelle communicatie over&weer en betaling was ook direct geregeld. Perfect! :ok_hand:

1 like

Een hele mooie Junkers GTM gekocht van @Vinner Alles verliep hartstikke vlot. Heel blij mee😊

Graag tot een volgende keer.

1 like

@Vinner heeft een Oris van me overgenomen. Deal was snel gemaakt en bedrag werd razendsnel overgeschreven. Bedankt voor het vertrouwen Vincent! Ik wens je veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Vincent is één van de snelste betalers ooit. Erg nette deal gemaakt. Dank @Vinner

1 like

Erg prettige ervaring met @Vinner. Ik heb een horloge van hem overgenomen, de volgende ochtend is het direct al door hem uitstekend verpakt en verzonden. Het horloge verkeert in nieuwstaat zoals zijn advertentie al zei. Absoluut een aanrader! :+1:

1 like

EMG HF limited edition verkocht aan Vincent @Vinner. Snelle communicatie en betaling, helemaal top.:+1:
Bedankt, Vincent.

1 like

Een horloge van @Vinner overgenomen. Superschnelle bezorging, erg vriendelijke gozer en horloge beter als omschreven.
Zeker een aanrader :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like