Een forumlid die helaas niet het fatsoen heeft PB berichten te beantwoorden (leesbevestiging, vinkje) Ik neem de moeite om antwoord te geven op vragen, dan verwacht ik ook een reactie terug. Jammer (td)
Hoeveel vragen heb je gesteld voordat je jouw oordeel vormde??
Meerdere. Ik heb al een PB met uitleg gekregen van een ander forumlid, maar aangezien dit een ervaring met topic is en dit mijn ervaring met dit forumlid is ben ik van mening dat mijn review eerlijk is. Dat Vinrouge in het verleden goede reviews heeft gehad wil nog niet zeggen dat ik hier zit te liegen. Hopelijk beantwoord dit je vraag.
Ik vroeg me alleen af waarop jouw negatieve review was gebaseerd, Jeffrey. Dat viel eigenlijk nauwelijks op te maken uit “deel 1” Een keer niet reageren op een pb al direct als een motie van wantrouwen beschouwen, leek me wat aan de dunne kant voor een topic op dit forumdeel. Als je iemand aanklaagt, willen wij graag weten waarom dat gebeurde.
Een beschuldiging wordt breed uitgemeten op de voorpagina, de eventuele latere rectificatie staat meestal ergens op blz 39… vandaar…
Hoe onduidelijk is de beschrijving: antwoord niet op berichten (meervoud van bericht) ondanks leesbevestiging (vandaar dus mijn redenatie dat mijn berichten genegeerd worden en het stukje fatsoen tot antwoorden) Zo onduidelijk is het allemaal niet.
Nu moet ik mijzelf hier verdedigen/verantwoorden voor hetgeen ik schrijf, terwijl ik niet de gene ben die fout zit in deze. Maar ik zie dit als wijze les voor volgende keer: geen slechte reviews meer over forumleden en andere personen van mijn kant.
Ik twijfel geen seconde aan jouw goede bedoelingen, Jeffrey.
Als je iemand aanklaagt, is het toch niet zo vreemd dat je inhoudelijk vertelt wat er speelde? Een negatieve feedback dient concreet te worden verklaard. Heb je concrete schade geleden? Niet reageren op pb’s is niet netjes en soms ook irritant, maar om daar nu meteen een negatieve feedback over te starten…
Tip; Gewoon je ongenoegen 1 dag parkeren en dan opnieuw overwegen of het de moeite waard is om te melden. Negen van de tien keer is de bui overgewaaid:D
Er wordt vaak genoeg een topic gestart of melding gedaan over potentiële (vaak onbekende) kopers die niet reageren op berichten. Vaak wordt daar dan door meerdere forumleden afkeurend op gereageerd. Nu betreft het een bekend, of graag gezien, forumlid en krijg ik de zwarte piet toegespeeld na deze review. Ben trouwens wel een beetje klaar met deze discussie, ik zal vragen of een moderator dit topic wil verwijderen. Dan is de goede naam van Vinrouge weer gezuiverd.
Ja, laat de moderator dat maar doen.
Ik vraag mij altijd af hoe het zou zijn als mij dit zelf overkwam. Ik zou niet blij zijn. Ik ken vinrouge niet persoonlijk. Wat mij betreft is er ook meer dan genoeg over gezegd.
Recente goede ervaring met Bruno. Artego zelfs thuis - in Breda - afgeleverd. Horloge voldoet aan omschrijving en wensen!