Lukt dat onder de €1350 ?
Voor dat geld zou ik zeker een mooie Tissot chrono met Lemania uurwerk kopen, keuze genoeg binnen die prijsklasse; bijvoorbeeld een 45500
Of als je wat klassiekers zoekt bijvoorbeeld een 6240:
Nou…inmiddels best wat leuke ideeën en mogelijkheden. Benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden @Caspert79
Is mij vorige week nog gelukt
Oehhh ook hele mooie opties!
Staat veel moois bij, ik laat jullie weten wat het wordt!
Ik zou zoeken naar een RVS Constellation Pie Pan met BOR-bracelet.
…echter, ik zoek daar ook al een paar maanden naar, zonder succes.
Ik ben jaloers en ga speuren.
Definitely de Pie Pan. Gewoon omdat ie prachtig is!
Een van de mooiere en horloges met een geschiedenis is ook een Polerouter Universal Gebeve
Veel wijsheid gewenst en maar met de horloges is het zo, je volgt je of je
Groeten Iwan
http://www.polerouter.de/index-english.htm
Ik weet niet of hij m überhaupt wegdoet en zo ja, wat voor prijs hij wil hebben maar ik zou eens informeren naar de Lip Nautic Ski van @septentrio Dat zou ik doen met jouw budget
De Lip komt inderdaad op de markt, en ver beneden 1350 euro
De Pie pan is prachtig!
Zijn (gouden) jaren '60-'70 Tissots eigenlijk ook goede alternatieven?
(Ben met een soortgelijke zoektocht als TS bezig, dus stel deze vraag ook voor mezelf )
Voor dat geld zou ik een King Seiko 4502-7010 uit 1971, een Omega Seamaster Day Date uit 1979 en een Bulova Accutron uit 1968 kopen. De overige dertig euro zou ik dan spenderen aan een aantal La Chouffes.
En gelukkig heb ik het effectief zo gedaan.
Een tudor prince (day)date (liefst de jumbo) moet binnen het budget prima haalbaar zijn (day date wellicht krap of goed zoeken)
Ik heb zelf de nodige TIssot’s uit die tijd en ik vind het zelf fraaie horloges met probleemloze uurwerken. Prijstechnisch een stuk gunstiger dan Omega bijvoorbeeld. Let wel op dat er maar weinig volgouden Tissots bestaan, het is bijna allemaal gold plated. Let dus bij aankoop of de verguldlaag niet doorgesleten is op de hoeken.
De genoemde Polerouter komt ook zeker op mijn shortlist
Morgen zou wel eens de dag kunnen worden, dus ik hou jullie nog even in spanning