Vintage <1350 € wat zou je doen?

Na heeeeele lange tijd weggeweest te zijn, nu weer terug op het forum.

Heb een financiële meevaller gehad en heb met mezelf afgesproken dat ik een leuke vintage klok mag uitzoeken voor max 1350 € :slight_smile:
Zit nu te denken aan een Omega Constellation Pie Pan of een Jaeger LeCoultre Memovox. Maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie suggesties!

1 like

Omega speedmaster reduced natuurlijk :grin:

2 likes

Omega Constellation is een prima keus. Verder kun je ook nog denken aan een vintage Seamaster, zoals bijvoorbeeld mijn huidige (Cosmic 2000 uit '73). Die worden toch wel gezien als zeer affordable vintage met mooie klassieke looks, en zijn best te vinden op bijvoorbeeld Chrono24. Mocht je interesse hebben, doe dan ook nog even een zoekopdracht binnen HF…er is veel over te vinden hierover. Succes!

2 likes

Vintage Seamaster zit ik ook aan te denken, mooie klok!

2 likes

Ik zou ook kiezen voor een Pie Pan. Of je een mooie Memovox voor dat bedrag kunt vinden, is de vraag.
Wil je je graag een dresser of mag het ook iets anders zijn?

Ik heb zelf rond eur 600 betaald voor mijn Seamaster, welke in geweldig goede staat verkeerd, en ook prima loopt (ongeveer +4 tot +7 sec / dag). Dus voor een mooie prijs moet je zeker iets kunnen vinden.

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=71386

Aangezien je niet echt duidelijk regels voor het voorstel hebt gesteld gooi ik er ook even een wildcard in.
Maar ik vind je andere opties eigenlijk ook heel mooi.

Edit: Ik klik mijn eigen voorstel maar snel weer weg want oei oei oei vind hem zelf ook veel te mooi :sweat_smile:

11 likes

De mijne had ik voor 285. Maar dat was vijf jaar geleden… das war einmal. :grin:

4 likes

Beauty! :thumbsup:

1 like

Een van de mooiste vintage chrono’s die ik voorbij heb zien komen :heart_eyes:

1 like

Iets heel anders: Seamaster Chronostop? Nog niet zo lang geleden kon ik die voor minder dan 1000 op de kop tikken; OK, was buitenkansje, maar onder de 1500 moet het ook nog wel lukken. Er kwamen op het forum onlangs twee prachtige exemplaren voorbij.

2 likes

Weet niet of we dit al vintage kunnen noemen… maar n Speedy reduced / schumacher… mooie zomer klok :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Omega Constellation pie pan.

4 likes

n mooie aerospace ? Of is dat geen vintage ?

Veel leuke opties, bedankt.
Tot nu toe neig ik het meest naar Omega Seamaster, pie pan of Memovox. Sporthorloges ben ik niet zo’n liefhebber van. Meer opties zijn uiteraard welkom!

1 like

Deze en een hoop geld op zak houden :wink:

3 likes

Mooie Seamaster wellicht?

https://www.chrono24.nl/omega/seamaster-automatic-cosc-date-steelgold--id6419226.htm

4 likes

Die is buitengewoon prachtig :thumbsup: If everything checks out, dan zou ik het meteen doen (mits het binnen budget valt, maar daar lijkt het wel op)

Valt denk ik zelfs met verzendkosten en Trusted Checkout net binnen je budget. Volg deze verkoper al een hele tijd op Chrono. Heeft zich opgewerkt van 20 horloges tot zijn huidige, soms zeer dure, uitgebreide collectie. Ook 1 keer zaken mee gedaan, is prima bevallen maar dat was mijn ervaring (disclaimer :sunglasses:)

1 like