vintage BWC chronograaf Valjoux 7734

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: BWC Chronograaf Valjoux 7734. I.v.m. afgenomen interesse in vintage horloges te koop aangeboden. Ik wil wat horloges weg doen alvorens ik nieuw wil kopen.

Merk en model: BWC Chronograaf + date Valjoux 7734
Diameter: 38mm
Leeftijd: 70’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): circa 2021
Factuur en/of certificaat: n.v.t.
Originele doos en/of eventuele accessoires: n.v.t.
Verzendkosten of afgehaald: fysieke overdracht heeft de voorkeur. Verzenden mogelijk op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc):
zeer goede vintage staat. Zeer strakke kast met scherpe brushing en weinig gebruikerssporen.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7734. Servicehistorie onbekend. Uurwerk loopt goed en chrono functioneert naar behoren. Datumverzet is scherp.

Vraagprijs: €850,-
Ik sta open voor een bod en ben bereid een mooie deal te maken bij aanschaf van meerdere vintage BWC’s die ik te koop heb.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes