Vintage Casio horloge gezocht

Dag Allemaal,

Eind jaren negentig/ begin 2000 had ooit een stoer zwart Casio horloge.
Helaas ben ik die kwijt, maar zou erg graag nog eentje terug willen.

Het exacte type nummer weet ik niet, ik dacht, iets van FW-59 nog iets, maar op internet kan ik niet vinden wat ik zoek.

Er waren dacht ik twee varianten, beide hadden ze twee knoppen aan de voorkant, onder het display, en een rode knop links aan de zijkant, mijn variant had de blauwe knoppen, maar hij bestond ook met twee zwarte knoppen aan de voorzijde.
Destijds kocht ik m bij V&D voor 99 gulden.

Weet iemand welk type ik hier exact bedoel en misschien kan iemand me helpen er eentje te vinden?

Zou super zijn, alvast bedankt !

Misschien kan je hier eens zoeken?
https://digitalwatchlibrary.com/

Fantastisch ! Wat een geweldige site, ik heb 'm al gevonden, de variant met de rode knoppen is dus de
casio-sdb-500w

bedankt !

2 likes

Omdat we zo van plaatjes houden… Fijn dat je hem hebt gevonden!

Ja, dat is 'm :slight_smile: Ik had de versie met blauwe knoppen, dan is er nog deze, en eentje met grijze / of zwarte knoppen volgens mij :slight_smile: Nu nog eentje zien te vinden

Verkoper dimar2018 op eBay heeft veel Casio meuk uit de vorige eeuw. :+1:
Ook veel onderdelen.

1 like

Heb op Ebay iets gevonden denk ik, spannend :slight_smile: zou tof zijn als ik m won in de veiling

2 likes

@CasioFan84
Beetje laat, ik heb deze nog liggen, al jaren niet gebruikt:

1 like

Hi Paul, ja dat is precies degene die ik destijds ook had, alleen dan met n ander bandje.
Wil 'm evt wel van je kopen als je er vanaf wilt.
gr Martijn

@CasioFan84,
Ik wil hem wel opsturen. Moet je maar kijken of hij nog werkt als je er een nieuwe batterij in doet. Daarna hoor ik wel wat je ervoor over hebt. Ik heb nl geen idee.

2 likes

@CasioFan84
Niets meer gehoord, ondertussen nieuwe batterij laten plaatsen, hij doet het nog steeds. Hij snapt alleen 2022 niet, zover gaat de kalender niet, maar 2000 kan ook, dan klopt de dag en maand tenminste.
Het horlogebandje is inmiddels gescheurd, uitgedroogd.

1 like

Hi Paul,

sorry voor mijn verlate antwoord, wat goed dat hij nog werkt, Op zich geen probleem dat de band kapot is, zo te zien kan ik de originele nog bestellen bij Casio, die vind ik ook het mooist eigenlijk.
Wil 'm wel van je overnemen, heb je een prijs in gedachten ? gr. Martijn

Ik heb een pb gestuurd, maar ben te onhandig op dit forum om hem terug te vinden😞

Yep, die heb ik gevonden en beantwoord, als je rechtsbovenin op je account afbeelding klikt, dan vind je daar de berichten terug als het goed is. je mag me ook mailen anders hoor als dat makkelijker is, martyn1983 @gmail.com (let op de griekse y)