Vintage Chronographs ONLY

Seiko “Monaco” flyback 7016-5000

15 likes

16 likes

Wat een mooi ding!

12 likes

Prachtige Omega.
Mocht je hem ooit verkopen dan graag een berichtje.

1 like

Doe ik hier ook maar even een duit in het zakje:

34 likes

Prachtige Omega. Uit welk jaar is deze?

Maar even een crosspost uit het wat dragen we vandaag-topic. Een merk dat volgens Mikrolisk zowel door Fulton als door (Montres) IKO gevoerd werd. Die laatste lijkt me het meest voor de hand te liggen, maar durf het niet te zeggen.

12 likes

Een paar plaatjes van een vroege Valjoux 22:

18 likes

een Sabena (heeft niets met de ter ziele gegane vliegtuigmaatschappij te maken) met valjoux 7336
Enige horloge waarvan ik zeker ben dat ze echt NOS is, de verkoper had nog een aantal ongedragen Sabena’s liggen van een overleden horlogemaker

21 likes

Speedmaster uit 1971

17 likes

Een paar klassieke enkeldrukker chrono’s uit de 30-er jaren met emaille wijzerplaten; allen met een Landeron Hahn 15,5 lijns uurwerkje;

23 likes

Wat een prachtige set :ok_hand: :ok_hand: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

:smiley: thanx!
Oudere enkeldrukkers heb ik altijd al erg mooi gevonden, zit nu ook weleens op chrono24 te gluren voor een Longines Heritage monopusher om te gebruiken als daily…maar heb tot nu toe de verleiding weten te weerstaan :yum:

1 like

Ja ook mooi zo’n heritage :+1:

Zo’n enkeldrukker wil ik ook nog wel een keer hebben, maar omdat ik Tissot verslaafd ben moet dat dan haast wel een Tissot zijn natuurlijk. En dat zit je vast aan een vroege 28.9 of 33.3 en die kosten al gauw 3k of meer :blush:

1 like

landeron 51

12 likes

:heart_eyes:

21 likes

Zelfde binnenwerk, net als deze trouwens.

8 likes

Is deze te koop?

1 like

Misschien wel, ik heb hem onlangs terug van een service. Voorheen heb ik hem niet gedragen, en ook al vindt ik dit een geweldig humoristische horloge ik ben bang dat ik hem weinig draagtijd ga geven.

1 like

Stuur me dan maar een pb vind hem cool

1 like