Waar duik je die dingen toch steeds op? Fantastisch
Een van mijn eerste Citizen oldies - vooral om de dial gekozen, de bracelet moet ik nog steeds aan wennen …

Mooi horloge!
Dankjewel JC
Echt wel geinig zo’n disco volante-achtig ontwerp.
Mooie strakke wijzertjes en het logo doet me ook wat!
Zijn die banden gewoon 1 size of is daar nog wat aan te verstellen? Hoe sluiten die?
Ziet er uit als nieuw man. Wow
In mijn ervaring prima nauwkeurig verstelbaar. De clasp heeft geen dubbele sluiting (kwam veel later) maar schiet bij normaal dragen nooit los!(en ik heb meerdere zulke sluitingen - idem )
Mooie uit 1995!
…ik denk 1985🙂
Nee, 1995 C022 bestond niet in 1985. Dat was toen C020
Dit is 1 uit 1985
Check de achterkant
Zie je wat mist? Don’t open text mist.
Mijn eerste echte horloge, meer dan 50 jaar geleden
“Sorry Abel… het is niet om je tegen te spreken, maar ik vind alleen tutorials waarin staat dat de bouwdatum van de Aqualand tussen '85 en '93 ligt. Dus als het eerste cijfer een 5 is, betekent dat '85… Het is niet om te discussiëren, maar zo kan ik iets meer leren over deze passie die we gemeen hebben.”
De moderne Aqualand heeft in 1994 zijn intrede gemaakt. Dan doel ik op de JP2000 die nu nog steeds in de zelfde form en techniek is te kopen. Ik heb meerdere catalogie waar citizen in de jaren 1985-1987 de C020 aanbied. En waar van af 1986 de C022 ook intrede doet.
En zelfs waar is aangegeven wordt dat de C020 uit productie gaat.
Inmiddels heb ik voldoende achterkanten bekeken om te kunnen zeggen dat voor 06-1986 de tekst: Don’t open, manufacturers repair only nog niet op de deksel stond. Die is tegen 05 of 06 1986 op de deksel gekomen.
Er is geen enkele C022 gemaakt in 1985, die verscheen pas in de 2e helft van 1986.
Ik heb zelf een C028 gehad uit 1995 en heb hier ook een C022 uit 1994.
Danku vriend…is iets duidelijker , die van u is ook mooi.
De Citizen Jet wordt trouwens ook erg populair zo te zien:
Ook al heeft deze een heel bijzondere wijzerplaat, had niet gedacht dat er zoveel op geboden zou worden