Vintage Citizen Only

Citizen Autodater 1965

10 likes

Sorry, maar de dag goed zetten is me te veel gedoe🕺

11 likes

Citizen Leopard SUPER BEAT CTZ206 met facetglas.

12 likes

Een heel mooie Citizen, :+1:

1 like

Wonderschoon allebei!

2 likes

nog eens lekker foto-shotje

lekker terug uitpakken :smiley:

6 likes

Heeft iemand zelf een doosje gemaakt?

2 likes

Hey helemaal gemist. Mooie wijzerplaat!

1 like

Even ook hier bewaren :grin::+1:t2:

Gisteren een gelukje ontvangen, een originele 20mm band.

Nu heb ik keuze stress.
Deze foto’s laten de 2 meest geleverde 150m parawater kast zien. De SADQ 51201 AWGP is uit 1965 en is een white gold plated kast. Met een band aansluiting van 18mm

De SADS 51202 is een stainless steel kast die een band aanzet heeft van 20mm. En man wat is zo’n plated kast toch een drama… die ik laat zien is echt nog een hele nette staat. De meeste hebben een achterkant die het meest lijkt op de maan oppervlakte :crescent_moon:

9 likes

Dank je - maar door het vieze glas bijna niet te fotograferen, flink truccen met lichtval :grin:

1 like

Citizen 2812Y. Uit 1968

Best nog een mooi ding😉

11 likes

Ja kan er mee door :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oude liefde roest niet. Vandaag sinds tijden weer om. Dit was mijn eerste echte grail horloge. Daarna werd t vintage citizen horloges sparen. Grail is een soort fata morgana nu. Ik ben een ekster.

9 likes

7 likes

5 likes

Hier was ik niet naar op zoek, maar ik ben blij dat ik hem niet heb laten liggen.

5 likes

3 likes

Iemand toevallig ervaring om een Eagle 7 mooi aan te sluiten qua endlinks? Ik vind het mooi staan op een jubilee maar de band (Ali) sluit niet aan. Een andere band die ik nog had sluit tevens niet mooi aan. Is dat typisch Eagle 7?

Bedankt alvast :smiley:

2 likes