Vintage Citizen Only

Zie deze @jacobus

https://www.chrono24.nl/citizen/citizen-1967-recordmaster-chronograph-black-dial-new-old-stock-rmos52802-yoriginal-ss-band-vintage--id30764196.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Deze is NOS :arrow_up:

1 like

goh! dan is die ik je liet zien nog schappelijk van prijs :hushed:

1 like

Inderdaad :grin:

1 like

Als ik eerlijk moet zijn vind ik die met de rode wijzer mooier :blush:…in het verleden wel vaak getwijfeld of dat wel origineel is omdat je ze toen vaker zag gewoon met zilver.

1 like

op deze site kan je de verschillende versies bewonderen :+1:

1 like

Oh WOW…al vaak op die site gezeten maar die Recordmaster niet gezien…die gast uit Australië…zo dan wist niet dat er zoveel verschillende waren…zeer gaaf :+1:t2::smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb ‘mijn’ boek er nog bij gepakt maar de Recordmaster staat daar niet in :laughing:

2 likes

Die Chronomaster is en blijft fantastisch hé met die witte dail :star_struck::star_struck::+1::+1:

2 likes

Inderdaad… zeer veel geluk mee gehad :+1:t2::blush:

5 likes

9 likes

Natuurlijk Nils - en 't glaasje moet nog altijd gemonteerd :innocent:… Zoek je er een dan?

1 like

Hahahaha…je bent ook een mooie :+1:t2::joy:

Ben me van geen kwaad bewust hoor :roll_eyes:
Ken je trouwens deze?

Kwam bij het Seiko’s opruimen weer tevoorschijn - is hier al net zo lang als die Record master :slightly_smiling_face:

6 likes

Heb ik weleens bij jou gezien in het verre verleden :grin:

Kwam deze tegen in mijn kast…had ik eens een batterij in gedaan en liep iets van 1,5 uur voor…weer goed gezet en loopt weer op tijd…loopt denk ik iets van 30 a 45 in de plus per dag…

7 likes

Goed toch die ouwe Cosmo!:+1:t2: Mijn Cosmotron ligt al jaren te niksen, los in de kast en mijn toenmalige reparatie adres zag er geen redding in :neutral_face: Gelukkig heb ik altijd wel iets dat wel loopt !

1 like

Dat is vooral de reden dat ik niet meer naar Citizen vintage zoek of koop…je kan nergens terecht voor een beurtje ofzo…Was ik maar Seiko liefhebber geworden daar lukt het denk ik nog wel :grin:

2 likes

Deze gelukkig wel :ok_hand:t2::blush:

Nice :ok_hand:t2: …deze serie kan mij toch wel bekoren :+1:t2::blush:

De wijzers dan toch niet zo nos…

1 like

Nee…inderdaad dat zag ik ook…maar ze zeggen al gauw NOS…zeker als er nog een labeltje aanhangt :grin:

1 like

@Jeppe73 …Je zit in Citizen Vintage :grin: …niet dat dat boeit maar ik zeg t maar ff :smiley:

1 like