Ben dit horloge tegen gekomen en vraag mij af of het een echte is ik ben namelijk nog niet Zo lang in de vintage horloges.
Gr Bram
Stalen Connies zijn een mijnenveld. Alles kan en zal echt zijn, maar heel vaak samengesteld - oftewel een Frankenwatch. Ik zie iets raars op de wijzerplaat (minutenring) tussen 3 en 6 uur; is dat reflectie of zo…?
Er zijn enkele kenners hier. Ik pas je titel even aan.
Het zou helpen als je vermeldt welke ref. de verkoper beweert dat het is. Dan kunnen we daaraan toetsen. Of gewoon even de ad erbij.
Eens. Dan kunnen we kijken of dit horloge de toets der kritiek kan doorstaan.
Die kroon klopt niet lijkt me
Los van die rare spiegeling (?) lijkt hij er redelijk uit te zien. Ik twijfel over de kroon, maar dat zou niet het grootste probleem zijn.
dat dus
ik heb mijn opmerking iets afgezwakt omdat ik geen connie expert ben haha. Maar hij ziet er verkeerd uit in mijn ogen.
Te klein, en de kleur. Lijkt me ook. Hoewel, is volgens mij goldcap op staal…
De kroon is zoals gezegd verkeerd. Hoort er eentje met gladde vlakken te zijn. Hij staat op MP prijs is m.i. ook wat laag …
Er zijn wat mensen actief op MP die foto’s van internet halen tbv hun advertentie met een prijs op het randje van achterdocht wekken.
Mocht je in zee gaan en je krijgt een betaal link v tikkie…niet doen. Het horloge is dan vast echt maar niet in hun bezit en komt ook nooit in jouw bezit.
Dat is wat deze advertentie bij mij oproept.
even gekeken 100% oplichter aan het profiel te zien. Rapporteren met zn allen.
Dat dacht ik ook.
Anno 2019 zit ‘reverse image search’ gewoon verwerkt in Chrome. Rechterklik op de afbeelding, en voila. Er is dus 0,0 reden of rechtvaardiging om daar nog in te trappen.
Told ya.
Maar die kroon - tuurlijk, die 8-kantige kronen ken ik wel. Heb er meerdere “gedaan”, maar ben geen kenner die meteen weet wat waar bij hoort.
Ik wilde niet zeggen dat het hier zo is, maar als de plaatjes gejat zijn dan kom je er via die weg dikwijls vlot achter.
Nee bij deze mp oplichters niet. Al die afbeeldingen zijn niet via reverse image search te vinden.
Spoken ze dan wat uit met die plaatjes?
Klaarblijkelijk. Is in ieder geval nooit meer terug te vinden. Ze zijn geslepen hoor die gasten, denk dat dit een hele operatie/bende is met dit soort horloges op mp de afgelopen tijd.
Rotzakk’n.