Vintage Dames Horloge

Ik heb me een tijdje geleden aangemeld op het forum omdat ik zelf op zoek was naar een nieuw horloge. Nou liet ik aan mijn vriendin een paar horloges zien en kwam er achter dat ze zelf een groot interesse heeft in vintage dresswatches. Het zou een leuke hobby voor ons samen kunnen zijn is altijd leuker als alleen natuurlijk :wink:

Ik zelf ben totaal niet thuis in vintage horloge maar wat zijn leuke merken om in de gaten te houden zo van rond de 500 euro of lager.

http://www.chrono24.nl/jaegerlecoultre/vintage-dresswatch--id2020074.htm?dosearch=true&query=jaegerlecoultre&sortorder=1&urlSubpath=/jaegerlecoultre/index-10.htm&manufacturerIds=127

Dit model horloges is wat ze het mooist vind. Maar zijn er goedkopere leuke alternatieve?

Alvast bedankt iedereen

Een mooie Omega de Ville met een goude bezel.
Zoals deze…welke overigens in mijn bezit is (en alles is te koop).

Groet.
Martin

Dat is inderdaad ook een mooie horloge weet niet of het is wat ze zoekt. Omdat ze de vooral van de helemaal gouden achterkant mooier vind. Maar weet er iemand of er in de buurt van Eindhoven nog leuke antiek/rommel markten zijn? Of antiek handelaren waar je wel is kans hebt iets leuks tegen te komen?:slight_smile:

Je zou eens bij Scorpione in Maastricht kunnen kijken ( www.scorpione.nl )