Vintage ESVEGE 35mm handopwinder doublé of goudkleurig euro 75,- 😀

Voorjaarsopruiming, en wegens niet gedragen is te koop deze jaren 50 ? Esvege met champagne linnen wijzerplaat, en met gratis patina. Het is een frontlader en die krijg ik niet open dus ik weet het uurwerk niet.

Maar hij tikt netjes op18.000 a/h en circa -30 s/pd op mijn timing app en dat kan nog wel beter verwacht ik. Een schatje in 35mm en flexo band. Laatste uurwerkservice en nieuw glas was in 2013.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en niet te ruil

Merk en model: Esvege 17 rubis incabloc
Diameter: 35mm
Leeftijd: oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): vorige eeuw
Factuur en/of certificaat: grapje zeker
Originele doos en/of eventuele accessoires: vergaan
Verzendkosten of afgehaald: verzenden
Conditie (krassen, werking etc): geleefd met mooie patina
Soort uurwerk en kaliber: onbekend
Vraagprijs: 110 euro inclusief goed verpakt en aangetekend verzonden

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.



Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

En als jij plat ook het nieuwe chique vind, of sjiek, deze is 9mm. Ben je de m//v/x ! Ophalen mag ook natuurlijk.

Of doe een bod.

1 like

up and over.

1 like

Bumpie

Euro 75,- dan , iemand ?

Up

Up.

Hup

Holland Hup