Hallo forum. Mijn Nederlands is niet in de beste conditie dus jullie moeten heel veel geduld hebben
Hier zijn een paar fotos van mijn favoriete vintage horloge
Hallo forum. Mijn Nederlands is niet in de beste conditie dus jullie moeten heel veel geduld hebben
Hier zijn een paar fotos van mijn favoriete vintage horloge
De foto’s spreken boekdelen
Érg mooi horloge en welkom
Wow! Mooie foto’s (tu)
Cool horloge.
Die wil ik ook wel in mijn collectie.(tu)
Mooi! Heb je deze banden ook zelf gemaakt?
Menno
Hele mooie foto´s van een prachtig hrloge (tu)
Heerlijk!
Fantastisch, vooral op de bruine band.
Ik voel de jalouzie opborrelen bij mij.
Heeft deze ook een werkende hack-draad?
Prachtige foto’s van een topklok. Welkom!
Heel erg mooi, en de juiste banden lijkt me (tu)
gr, HJR
dank je voort delen,…stiekum ook mijn favoriet geworden denk ik,…
Welkom en ik kan me voorstellen dat dit je favoriet is, prachtig (tu)
mvg
edit:typo
bedankt jongens ik heb deze voor een paar maanden verkocht. ik ben nu aan het zoek naar een met die werkende hackdraad en manualwind.
deze hier was in uitstekende staat, hatched crown maar ik wil nog meer naar het verleden gaan
ik ben nog niet zo zeer met de zoekfunktie bevriendt, zijn der meerdere Airmans op het forum?
het eersde band heb ik niet gemaakt maar het band op het laatste bild wel…
Prachtig horloge hoor!
Heb via de zoekfunctie op het vintage forum voor je gekeken, maar dit is de enige volgens mij!
Ik heb er eentje die overigens wel een service nodig heeft. Loopt namelijk niet.
Eentje met een Felsa uurwerk.
Ik heb er eentje die overigens wel een service
nodig heeft. Loopt namelijk niet.
Eentje met een Felsa uurwerk.
met een felsa, dus een manual wind? kan je bilderen posten?
Ja zal ik even doen vanavond. Heb destijds info gehaald (dmv foto’s) bij een deskundige en die vertelde mij dat de Airman van 1955-'60 is. Een vrij zeldzaam exemplaar.
Leuk ding trouwens.
Heel mooi!
Jan,
Je schrijft dat je de laatste band zelf gemaakt hebt! Die ziet er mooi uit. Ik denk dat ik voor heel veel mensen spreek wanneer ik je vraag om nog een posting te openen met allerlei banden die je hebt gemaakt (en hebt verkocht!). We zijn dol op mooie banden van een mede-forummer!
Menno