Vintage Gucci

Was vandaag alles weer aan het reorganiseren en kwam het horloge van mijn moeder tegen en ook nog in zeer mooie staat, leuk detail dat ik deze samen met mijn vader heb gekocht in Curaçao in de jaren 90 het was een cadeau voor zijn vrouw :pray: een mooie Gucci classic 34. Heb ik toch nog mooie nagedachtenis aan mijn ouders welke mij helaas beide zijn ontvallen :disappointed_relieved:

20 likes

Ga ik doen zo nu en dan even naar kijken en dan mag ze weer slapen :blush:

2 likes

Mooi horloge met die band zo, en waardevolle herinnering!

1 like

Prachtig man. Gecondoleerd met je ouders, maar ik ben blij voor je dat je deze herinnering er aan hebt. Het is nog een toffe kleurstelling ook. :+1:

1 like

Dank je van moeders nu bijna 3 jaar geleden helaas Pa al weer langer geleden, slijt wel maar went nooit.

1 like

Bijzonder. Ben benieuwd wat voor uurwerk hier inzit

Yup. 16 jaar en eind 2019 hier, ik weet exact wat je bedoelt. Maar dat horloge, in die staat, met doosje en het feit dat je het samen met je pa uitzocht… priceless.

1 like

Het is quartz verder weet ik het niet, destijds battery laten verwijderen misschien een keertje “nieuwe prik” erin kan ik gelijk kijken wat er voor uurwerk inzit :wink:

1 like

Blijkbaar door Gucci zelf gemaakt in Zwitserland, als ik WUS mag geloven.

1 like

Zo’n een had ik ook destijds. Met een lichte wijzerplaat en vermoedelijk iets groter. Prachtig dat jij deze nog hebt, mooie herinnering voor je, zorg er goed voor.

1 like