Vintage horloge ( chronograaf ) repareren

Hallo, wie weet een goed adres waar ik een Chronograaf suisse met een Landeron uurwerk kan laten nakijken en schoonmaken.
Ik heb gebeld naar de Amsterdam Watch Company ( AWCO ) en ik kreeg te horen dat ze geen Landeron uurwerken meer wilden nakijken omdat ze geen klachten van klanten wilden en omdat ze bijna geen onderdelen meer konden krijgen. Dit verbaasde mij wel . Wie kan mij aan een ander adres helpen die dat wel nog kan.

Bel eens met erik vanden nieuwendaal in budel dorplein misschien kan hij je helpen of advies geven, ik heb er hele goede ervaringen mee zin site is te bekijken op horloge.startpagina, ik heb geen aandelen bij die firma anders wordt ik weer van spam verdacht, het is alleen maar eerlijk bedoeld.

groeten,

guus

Bedankt Guus, de internet site ziet er goed uit en geeft vertrouwen.Als je het horloge wilt zien dan moet je even www.mijnalbum.nl die ik erin heb gezet aanklikken en dan mijn albums aanklikken, daar staan 10 foto`s in. Horloge moet eigenlijk gerestaureerd worden, maar ik denk dat dit waarschijnlijk erg duur gaat worden.
Mvg Webuser