Vintage horloge gekocht, alleen het merk is niet te vinden? Iemand enig idee?

Beste horloge fanaten,

Ik heb een horloge en kan niks hierover vinden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Mvg!

9 likes

Wel apart met die dag en datum ring.
Werkt alles nog ?

Is wel iets te vinden, maar niet veel.

Deze:

@pmannaert weet misschien nog meer?

https://www.watchuseek.com/threads/buxy-very-rare-watch.4891045/

1 like

Lijkt heel erg op deze:
image
Lijkt op betere plakmerk werk

1 like

Ook ik ben vastgelopen toendertijd :relieved:

3 likes

Deze lijkt ook… Master Watch

https://www.ebay.ca/itm/175015975490?hash=item28bfc3da42:g:yRQAAOSwRCdhiztc&amdata=enc%3AAQAIAAAA4IVNfftJllOTs4aR1DSFDVoj5eenHTBLZix7ZQLymjdBpOQqRqEHxbtQ%2FRfEtkxWesIHdodOw3%2FSzoi76bTAMh57fjA2%2ByhexS9%2BLIyDNK6%2BaHPlHdRoPTqcaC602ob%2FilNpqN1i%2Bwg8t22xx7AsElpI9yGDNo9pTjh55%2F9uHFFa%2B0CFkAUh%2BYeKXiQNhTRSBwC0gfTfBqIsJSfff4O7mpB%2B1t10VCV7hKaUfzVAJ%2B9mTfTyeTlH8he4UH%2BqAvf7M8KO3B3qzmvYEl8xRfVlz7oQ1rwpAPyfolGTTTNHFofX|tkp%3ABk9SR8jcoILDYg

Deze vind ik via Mod Dep Swiss Made.

In de database van Mikrolisk komt horloge merknaam Claros ook niet voor. Dan lijkt het me inderdaad een plakmerk, mogelijk gebruikt door een horlogerie of juwelier, die onder eigen naam horloges uitbracht.

2 likes

Ja alles werkt perfect zelfs!

Dank voor de info!

1 like

Je zou de horlogeman van Catawiki kunnen vragen. Hij zet er een waarde op. Zou dan zeggen dat dat ergens op gebaseerd is. Catawiki claimt immers dat elke veiling zorgvuldig wordt samengesteld.

8 likes

:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Catawiki prijst veel te hoog.
Dat is wel bekend.

Maar het gaat hier niet om de waarde, maar om weten wat je precies verkoopt.

En bij zulke bedragen en geclaimde zorgvuldigheid verwacht je misschien iets meer dan 'horloge uit de jaren ‘60’.

1 like

Welkom hier! Leuk horloge, veel plezier ervan.

Catawiki weet ALLES

Alles. Altijd alles overal.

Hoe hoger de waarde des te meer commissie beuren ze. Niet gek dat alles daar door het dak gaat lol