Vintage horloge memorabilia

Heb vandaag een leuk vintage horloge gerelateerd voorwerp ontvangen. Met een chique woord ook wel memorabilia (3x woordwaarde :stuck_out_tongue_winking_eye:) genaamd.

Deze asbak is gebruikt voor promotionele doeleinden door Pontiac voor hun hydraulica waterdichte horloges. Vandaar de vis. Heb alleen het type vis nog niet kunnen achterhalen.

In de serie asbakken ook eentje van het merk Longines waarin de heritage van het merk wordt benadrukt.

Tot zover deze aftrap. Ben erg benieuwd wat jullie als vintage horloge memorabilia hebben verzameld en nodig jullie uit dit hier te delen.

18 likes

In vind horloge memorabilia geweldig, maar heb bijna niets… ik kom niet verder dan de Pontiac vis :rofl:

15 likes

En ook nog in dezelfde kleur :joy:. Mooi dat je de juiste Pontiac erbij hebt.

1 like

Sterker nog, ik heb veel meer Hydraulica horloges dan vissen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Pas maar op dadelijk kom @Maurits de collectie ff showen, dan zijn we nog wel even bezig!

2 likes

Ik heb er ook maar eentje. :blush:

13 likes

10 likes

Kast openers

Tommy leert klokkijken met een Gruen

Schildje voor in de etalage van een verkooppunt

Kaart van Time Hill

Advertenties

Reclame materiaal

En uiteraard oude doosjes met onderdelen, waaronder deze

:yum:

18 likes

Een mens zou bijna beginnen vermoeden dat je een favoriet merk hebt :thinking: :thinking: :thinking:

:rofl:

4 likes

:face_with_hand_over_mouth: En er is ook nog een origineel Gruen horlogemaker lesboek onderweg.

En daar zit dit ook bij. Geen Gruen (dus dan hoef ik het niet :laughing:). Als er een liefhebber voor is, laat maar weten. Dan stuur ik het door zodra het de oceaan over is.


10 likes

afbeelding|nullxnull

7 likes

U riep? Hier ben ik met

kastopeners van verschillende merken

schrijfartikelen

Iets voor de rokers

en voor de spelers

de obligate speldjes

en sleutelringen en sleuteletuis

Een portefeuille

125 jaar Omega

25 jaar Samo

diverse

snoepjes

Een bandje om de polsomvang te meten

en natuurlijk :drum: :drum:

de vissen

10 likes

Hahaha ja dat dus :rofl:
Top collectie!!

1 like

:thinking: Tja, er is altijd baas boven baas :nerd_face: wel een mooie verzameling :+1:
Groet Iwan :motorcycle:

1 like