Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

En weer door met deals!

Ben ik nu wel de eerste? :sunglasses:

3 likes

Goede deal! O wacht. :wink:

5 likes

1 like

Plaats je hem wel ff in het vintage forum gedeelte?

1 like

Achja, staat ie nu!

1 like

De in mijn laatste reactie genoemde Omega is inmiddels verkocht. Heeft iemand van hier gehapt?

1 like

Helaas niet, wel een goede vondst!

1 like

Op naar de volgende 5000 reacties/deals.

Wie heeft die Polerouter gepakt? :slight_smile:

Met redial toch geen 450 waard? Vind ik dan toch :slight_smile:

Verzamelwaarde voor de purist is natuurlijk 0,0.

Hij behoeft in ieder geval een nieuwe plaat, nieuwe wijzers, nieuwe kroon en nieuw glas qua originele parts. Dus eigenlijk koop je deze voor de case en het uurwerk parts. Die 450 is dan inderdaad duurbetaald, wat mij betreft. Maar de prijsniveaus liggen zo hoog dat je er denk ik niet op hoeft te verliezen als je hem weer origineel maakt. Het probleem is de onvindbare parts. Bijna een onmogelijk project.

1 like

Heeft iemand zin in vis? Twee mooie clamshells gespot, vandaag :wink:
https://forums.watchuseek.com/f29/fs-vintage-pilot-eterna-tartarugone-cal-852-a-5037531.html

1 like

Lemania :star_struck:

1 like

Ik zat gisteren een beetje te lowballen op dit exemplaar (radium dial met identieke wijzerset als mijn Eterna-Matic, en uit hetzelfde jaar) maar hij is verkocht voor $7,50 meer dan mijn lowball-bod, grrr.

Gaaf model maar volgens mij zit er een barst in de plexi, waardoor hij eerst weer een service behoefde en bla bla. Vandaar dat ik hem niet voor $150 kocht, wat normaal gesproken een uitstekende deal is voor deze modellen.

Binnen de EU…
h ttps://www.reddit.com/r/Watchexchange/comments/d874np/wts_great_omega_ck23744_omegas_first_automatic/

Ik vind deze wel wat hebben als de prijs er naar is. Wat mag dit horloge kosten in deze staat?

Met de waarde kan ik je niet helpen, al lijkt het me erg stevig, maar ik zou me sowieso kunnen voorstellen dat er betere exemplaren te vinden zijn. Ik vind “apart from some grazing to the edges of the rotating bezel commensurate to age” nogal rooskleurig omschreven. Die bezel is niet eens meer rond. Die moet een paar goede klappen hebben gehad.

Verder wel een mooi model.

Ja, dat klopt. Die bezel is aardig mishandeld maar dat vind ik op een of andere manier toch wel iets hebben. Ik heb er alleen bij lange na niet het geld voor over wat hij vraagt. De helft komt eerder. Vandaar ook de vraag wat deze mag kosten.

De vraagprijs van dit horloge in nette staat ligt rond de € 1000,- dacht ik.

Schandalig mooie Seamaster. Zal al wel weg zijn.
https://omegaforums.net/threads/1958-ss-omega-seamaster-2846-ref-w-very-clean-two-tone-dial.102251/

1 like

Nog volvo rijders hier? Mooie Certina blue ribbon

1 like