De verkoper zit in de buurt van Biarritz en heeft meer interessante horloges, maar deze viel me op. Prachtige kast. Mooie dial. Leuke chrono, buitenkansje? Ik heb al een Verdal en twee goudkleurige chrono’s. Dus hopelijk kan iemand hier blij van worden.
Kijk maar hoe de letters van Swiss gepositioneerd zijn en het verschil in dikte tussen uurmarkers.
Alles is ook te vet. Alarmbel gaat sowieso al af als het uit Vietnam afkomstig is.
zien mijn kasten er dan ook verdacht uit? Ik heb ze nl ook allemaal met cape cod doekjes terug glanzend gemaakt en gebrusht waar brush moest zitten. Die new green horse kasten zijn vrij afgerond, ter vergelijking de silver horse kast, heb geen new green horse, te recent voor ons, maar kastgewijs lijkt het sterk op mekaar
en de cataloogprentjes, afgeronde kast, kan zomaar origineel zijn bij die new green horse, plaat is wel herdaan, minuutstreepjes staan anders dan het origineel. Van de new green horse helaas geen prentje in de cataloog
Iemand koop hem voordat ik me niet in kan houden… . Op een mooi bandje echt een gave budget pie pan. Tikje klein mss met 34mm, maar met niet te brede polsen kom je daar wel mee weg.