Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Geinig vintage Tissot setje voor ‘hem’ en ‘haar’… mag nog wel wat van de prijs af vind ik.

1 like

Uit ervaring weet ik dat dit een zeer kwalitatief goed horloge is, doet zeker niet onder voor menig longines ed uit die tijd

2 likes

De prijs helaas ook niet veel

Haha ok, :sweat_smile: dan gelooft men zeker niet dat ze meestal zo een 100 euro duurder zijn en dan is het vaak een wat “geleefder” exemplaar.

Deze is mooi, check het uurwerkje :heart_eyes:

2 likes

Dit vind ik een erg mooie tip. Het is hét exemplaar van Moeris dat je wil kopen. Opgelegd logo én, vooral, het uurwerk met gepatenteerde fijnafstelling. Prachtig!

Helaas wel wat beschadigingen op de wijzerplaat.

2 likes

Punt gave zijn helaas moeilijk te vinden. Al is een beetje patina niet lelijk :wink:
Vind ze vaak mooi oud worden

2 likes

Nog eentje dan, verguld

Tissot bumper, fancy lugs, ‘aparte’ kleur goud plating (vergelijk de kast maar met de gesp)


2 likes

Prachtig juweeltje, met een schitterende duotone wijzerplaat, en aan een leuke prijs.

1 like

Plaatje

1 like

Afschuwelijk bandje, prachtige dial

4 likes

Goud is niet meer fout… Plaat is wel erg netjes na zoveel jaar…redial?

3 likes

Dat van de A in Japan zag ik ergens anders ook voorbij komen. Wat bedoel je daar precies mee?

De “A” in JAPAN Onder aan de plaat moet een afgevlakte bovenkant hebben (muv van “r” dials)

1 like

Iemand deze versie van een Zenith duiker met 2542pc uurwerk ooit gezien? Zou een originele tritium plaat moeten zijn… (wat ik betwijfel)

6 likes

Weet dat er veel skindiver liefhebbers zijn: vulcain met leuke dial

2 likes

Tissot ref. 90001.
Ding is defect maar wellicht makkelijk te fixen voor iemand die er verstand van heeft.

Omdat ze vrij zeldzaam zijn post ik hem hier.

Vraagprijs is 80 euro en hij staat ook open voor een voorstel.

2 likes

Voor @MartijnV of @Tonosama :grin:

2 likes

Ik zou hier van weg blijven. Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dit geen originele plaat is.