Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Zodiac met een leuke dial in dit lotje.
(Authenticiteit van het geheel kan ik niet beoordelen).

2 likes

Mooie eterna chronometer met Birks branding. Flinke patina

3 likes

Heleboel gave vintage horloges voor mooie prijsjes, gebaseerd in België, kan zelf niet spreken over betrouwbaarheid maar schijnt volgens reddit fantastisch te zijn.

2 likes

Die full set Kontiki met originele band voor $499,- lijkt me een koopje, het is dat ik er al een heb


Ok, geen ‘gewild’ merk (buiten Dld) en dus te hoog begonnen, maar intussen is dit toch wel een scherpe prijs voor een VJ72 of mankeert hier toch wat aan?

Staat al maanden te koop. Wat is jouw mening over de kleurverschillen ter hoogte van de markers?

Ding is voor 500 euro via BIN van ebay geplukt dus hij heeft vast nog meer ruimte :wink:

2 likes

Ah! Ik kan nu merken dat ik sommige markten minder volg de laatste tijd.
De gemiddelde UF-vintage liefhebber had de snelle winstpakker al in de smiezen dus
:+1:

1 like

Denk geen redial/reparatie. Dit soort patina ontstaat door oxidatieprocessen; de lijm en /of het materiaal van de markers kan in combo met de aangebrachte kleurstof en onderliggende materiaal van de dial plat een ander of beschermende invloed op het oxidatieproces hebben.

1 like

die heeft hij er al 3 of 4 ronden tussen staan. Volgens mij weinig moois meer aan die kast. Medaillon ook helemaal weggesleten. Maar voor dit geld is het misschien nog steeds wel een koopje als je dit op de koop toe neemt.

1 like

Had laatste deel van de foto’s niet gezien, inderdaad weinig over van het medallion. Kast lijkt wel okĂ©, maar ik kan geen hoge resolutie foto’s zien.

Voor farts???

2 likes

Dit geeft een heel nieuwe dimensie aan ‘a shitter’ :hushed:

1 like

:triumph::nauseated_face: geen drol waard m.a.w.

1 like

Unieke Seiko


2 likes

:joy:

6 likes

Is een kraanvogel trouwens, geen slang.

2 likes

Ik ben afgeknapt op de verzendkosten !

3 likes

Cooool. Maar ‘plaque 10’ :face_with_raised_eyebrow: benedenmaats voor zo’n legendarisch merk!
https://forums.watchuseek.com/f29/universal-geneve-gilt-shadow-original-bracelet-5108047.html

1 like

10 micron, apart voor UG idd. Wel tof dat de originele bracelet er nog bij zit. Die zijn zeldzamer dan de watchhead